Isnin, 29 Jun 2009

Bagaimana Untuk Kuatkan UMNO?




Umno kalau bersungguh-sungguh mahu dikuatkan, depa mesti kuatkan Puteri Umno. Puteri Umnolah jadi penarik untuk orang ramai masuk Umno.

Puteri Umno mestilah diketuai oleh gadis muda belum kahwin yang cantik, menawan dan popular. Meleleh ayaq lioq kalau tengok. Artislah senang cerita........ Lihat foto. Bukan bini orang umur 30an yang tembam gedebok jalanpun tak larat. AJK Puteri pun sama, had umur 25 tahun dan belum kahwin.  

Kalau  depa menjadi Ketua dan AJK Puteri, dengan otomatiknya ramai yang daftar untuk jadi ahli Pemuda Umno. Berduyun-duyun lelaki tua miang akan masuk Umno. Semua nak aktif dan nak rebut jawatan. Kot-kot boleh menyendeng Puteri-puteri Umno yang jambu-jambu ni. 

Kalau Puteri-puteri jambu ni buat roadshow untuk tambah keahlian Umno, tentu ramai berbaris untuk mendaftar. Kalau Umno bangsat sangat, yuran masuk RM100/- dan yuran tahunan RM24/- pun depa tak heran nak bayar. Silap-silap haribulan ahli-ahli PAS yang merapu tak dapat tarbiyah, pakat jadi ahli Umno.

Kalau buat macam ni Umno tak payah lobi PAS untuk Kerajaan Perpaduanlah, Ketuanan  Melayulah..... pertahan kedaulatan Rajalah....... Apalah...... Tak payah semua tu......

Tapi ingat!!!!  Undi belum tentu........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.