Isnin, 27 Julai 2009

HARUSANI: MUFTI FOR HIRE?

Banyak cerita tak mau. Hang Harusani bin Zakaria sebagai Mufti Melayu Perak, sila beri fatwa bagi GAMBAQ di bawah:-

INI BUKTINYA NIZAR BAKAR LILIN

ULAMA PAS PATUT KELUAR PATUT KELUAR FATWA - melayau

IPOH 20 Julai - Ulama dalam Pas patut mengeluarkan satu fatwa berhubung tindakan Timbalan Pesuruhjaya Pas Perak, Mohammad Nizar Jamaluddin menyertai majlis menyalakan lilin bagi memperingati kematian setiausaha politik kepada Exco Selangor, Teoh Beng Hock di Ipoh, Jumaat lepas.

Zambry Abdul Kadir berkata, sebagai parti yang mempunyai ramai ulama besar yang arif tentang hukum agama, maka adalah wajar untuk golongan ulama Pas memberi penjelasan mengenai tindakan bekas Menteri Besar Perak itu menyertai majlis sedemikian.

( Di bawah ialah gambar Mohammad Nizar Jamaluddin sedang memasang lilin. Di sebelah Mohammad Nizar ialah seorang Amoi yang kelihatan memakai baju warna warni. Mereka berdua sedang diperhatikan oleh seorang Apek yang memakai baju puteh. Dikeliling mereka adalah ahli-ahli DAP yang degil tidak mahu memakai baju hitam walau pun ini adalah upacara agama.)

SEDIH DIATAS KEMATIAN BENG HOCK
dari: http://tukartiub.blogspot.com/

APA LAGI!!! SYEIKH HARUSANI JANGAN JADI MUFTI BUROK (GANTIAN LOYAR BUROK)....... PASAI APA BILA MELAYU BANGSAT (UMNO) HANG BUAT TAK NAMPAK? AKU INGAT KALAU DALAM GAMBAQ TU NIZAR, TENTU SYEIKH HARUSANI DAH LOMPAT MACAM KERA!!!

HANG JANGAN JADI MUFTI BANGSAT!!! MUFTI FOR HIRE!!!

2 ulasan:

  1. ko rase hebat sgt ke nak kutuk2 org alim?ko tu konfem syurga ek?PAS tu syurga ek?

    BalasPadam
  2. hahahahahahahhaahahahahah,,,,,,,,,,,,, surga bukan harusani yang tentu kan hahahahhahaha dan juga bukan tampa nama yang tentu kan hahahahaha.... kutuk lah selagi kita mampu kutuk hahahahhahahah

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.