Sabtu, 12 Mac 2011

Keling Tua Dalam Rumah: Memoir Mahadey Kutty a/l Mohamed Iskander Kutty

Ini tajuk terbaru sebuah buku tentang kehidupan sebenar seorang lelaki berketurunan keling yang menyamar menjadi Melayu hingga diangkat menjadi kepala kepada jemaah menteri bodoh kecuali seorang menteri keturunan tionghua yang berjaya menipu keling ini. Menteri lain tak berani angkat muka.

Manakala buku terbaru yang berada di pasaran sekarang ini yang bertajuk A Doctor in The House........... adalah sebuah memoir yang penuh dengan pembohongan, penipuan, penyembunyian fakta, mengada-adakan yang tiada, cakap besar dan helah keling semata-mata. Oleh itu jangan beli, jangan beli dan jangan beli kerana anda akan mengkayakan lagi doktor tua ni yang sedia kaya. Anda boleh baca di perpustakaan milik kerajaan nanti kerana mereka semua dipaksa membelinya.

Oleh itu tunggulah memoir sebenar yang bertajuk "Keling Tua Dalam Rumah (Jaga anak bini dan adik kakak anda?): Memoir Mahadey Kutty a/l Mohamed Iskander Kutty" yang akan dipasarkan tak lama lagi.

Keling Tua masa muda duduk 2 dari kanan


Keling Tua dengan awek dia

Keling Tua buat "Gempaq Kelin"

7 ulasan:

  1. INGATLAH WAHAI SEMUA, TERUTAMA MAHATHIR KUTTY MOHAMAD, BAHAWA SANYA KITA SEMUA AKAN MATI, INGATLAH AZAB KUBUR, AZAB AKHIRAT DAN AZAB NERAKA.

    BalasPadam
  2. babi punya keling dah nak mampus pun tak abis2 dendam kat dsai...

    BalasPadam
  3. keling ni freemason.

    tu sebab susah payah jatuhkan PKR.

    go to hell laknat

    BalasPadam
  4. Kalau ingat sejarah kejatuhan Cordoba, ketika orang Islam bergaduh sama sendiri merebut kuasa, org kafir dah bersedia menyerang & mengambil Cordoba sehingga kini menjadi negara kafir. Semoga Allah menyatukan hati-hati umat di Malaysia agar kita tidak mengulangi kesilapan umat-umat terdahulu.

    BalasPadam
  5. kejatuhan empayar Melaka adalah kerana mamak keling pundek iaitu si kitul dan raja mendaliar.....sekarang kehancuran Malaysia disebabkan oleh mamak keling madey....malang sungguh orang Melayu sentiasa ditipu oleh Keling......

    BalasPadam
  6. Varabg diingat kaki liwat jubur yg dalam penjara tu pun keturunan keling juga. Lagi direct sebab bapak dia Ibrahim adalah india muslim kerja atenden hospital yang jadi jutawan segera bila si penjenayah liwat jadi timbalan perdana menteri alias menteri kewangan.

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.