Rabu, 26 Ogos 2009

AWAT SYEIKH?

Ya Syeikh Haroon Toyib....... betoika cerita ni.....

MENGAPA TERENGGANU BELUM TUMBANG?

KUALA LUMPUR, Ogos 25 — Benarkah Pesuruhjaya PAS Terengganu, Datuk Harun Taib menjadi penghalang pembentukan kerajaan baru di negeri itu?

Sekurang-kurangnya inilah khabar angin yang bertiup kencang sekarang terutama di kalangan ADUN Umno yang bercadang untuk meninggalkan Umno dan menyertai PKR di negeri itu.

Sembilan ADUN Umno yang diketuai oleh Rosol Wahid dikatakan telah bersetuju untuk menyertai PKR. Mereka dikatakan akan bergabung dengan lapan ADUN PAS dan membolehkan mereka membentuk kerajaan baru di Terengganu.

Tetapi, hasrat ini terganggu apabila Harun yang juga Ketua Dewan Ulama PAS itu tidak bersetuju dengan rancangan itu kerana beliau dikatakan lebih senang bekerjasama dengan Menteri Besar yang ada, Datuk Ahmad Said.

Baca seterusnya di sini....

Betoikah Syeikh. Orang kata kalau tak dak angin pokok tak goyang. Depa yang dok goyang kepala dalam disko pun pasai dengar muzik. Timbui cerita ni mesti ada sebab jugak....

Apa Syeikh Haroon dah seronok dok berniaga kambin dengan MB Mat Said. Jangan macam tu. Apa muslihat Syeikh? 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.