Selasa, 1 Disember 2009

Anak-anak Tok Guru Ungkit Pulak!!!

Lama aku cuti sambut Raya Haji. Aku beraya di Kedah di kampung bini aku kerana Raya Haji memang meriah di sana. Akupun cuti juga layari internet.

Aku buka dan tengok sini, sini dan sini aku dapat simpulkan bahawa anak-anak Tok Guru Nik Aziz khususnya Nik Abduh dan Nik Amalina suka ungkit, suka cari pasai dan juga ada unsur bangga diri.

Dalam hal CEO PMBK dan Haji Tajaan mereka tak perlu langsung melibatkan diri. Tak perlu ungkit jasa ayahanda mereka kerana penyokong PAS dan sekelian rakyat dah sedia maklum.

Nik Abduh tak payah nak sindir-sindir orang dan mempertahankan ipar biarpun atas alasan apapun.

Nik Amalina tak perlu memuji suami tinggi melangit. Suami apabila langkah keluar dari pintu pagar rumah macam-macam yang boleh dibuatnya!!!

Kepada anak-anak Tok Guru Nik Aziz berdiam diri itu teramat baik.....

2 ulasan:

  1. salam

    setuju sangat teman dengan pandangan mike

    BalasPadam
  2. bapa mentua borek, menantu jantan rintik. ha ha ha ha...

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.