Jumaat, 5 Februari 2010

Tuan Ibrahim Silap Mohon Ampun

Tuan Ibrahim dalam menjawab kutukan ahli dan penyokong AS dalam "BILAMANA UMNO TIDAK MENYERANG PAS", dalam perenggan penutupnya dia menyatakan:-

"Kepada Allah saya pohon ampun andainya tindakan yang diambil tidak tepat dengan apa yang sepatutnya; dan semoga Allah tidak membebankan dengan bebanan yang lebih berat di akkhirat. Ingatlah, kalau anda tidak boleh membantu jamaah, jangan menyusahkan jamaah."

Perenggan ini menunjukkan 2 watak Tuan Ibrahim. Pertama kononnya dia seorang ustaz yang warak dan tawaduk yang sentiasa memohon keampunan kerana takut dia buat salah. Yang Kedua diapun jahat jugak sebab dia bagi amaran dan takutkan orang lain, macam Ketua Mafia.

Tapi apapun.... yang aku faham.... Tuan Ibrahim cuba berselindung di belakang nama ALLAH. Melepaskan diri dengan mohon ampun pada Allah.

BAGAIMANA TUAN IBRAHIM NAK DIAMPUNKAN OLEH ALLAH SEDANGKAN KESALAHANNYA KEPADA MANUSIA. MANUSIA YANG DIKENCING OLEH TUAN IBRAHIM ITU RAMAI. DALAM HAL NI MANUSIA AMPUNKAN DULU BARU ALLAH AMPUNKAN. TAK GITU TUAN IBRAHIM!!?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.