Sabtu, 6 Februari 2010

ZAMRY PUN DIKENCING OLEH JAMAL, OSMAN & HEE

Malam tadi aku tengok TV1 - Program Isu Khas bersama Mamak Busuk Zamry. Kemudian aku buat posting ni. Lepas tu tidoq.

Pada hari Selasa 9 Februari 2010 Mahkamah Persekutuan telah bagi keputusan....

Zamry kekal Menteri Besar Perak dan Sultan Perak memang berkuasa melantik MB yang diketahui ada sokongan majoriti ADUN. Sultan Perak juga berkuasa memecat MB yang hilang sokongan majoriti tanpa perlu diadakan undi tak percaya dalam DUN. Sultan Perak juga boleh terus melantik MB baru sebagai ganti hanya berdasarkan pengakuan ADUN-ADUN yang memberi sokongan. Sultan sebagai pemerintah Perak memang berkuasa.

Mamak Busuk Zamry yang terlalu gembira mendengar keputusan terus bangun dan meneriak "Hidup Melayu" sebanyak 3 kali dan "Mampos Kominis" sambil berlari keluar. Beliau berlari dengan laju sambil dikejar oleh para wartawan dalam dan luar negeri berserta barua-baruanya. Dia berhenti di tangga utama Istana Kehakiman.

Zamry dengan tercungap-cungap berkata "Beta isytiharkan esok cuti umum di Negeri Perak dan seluruh jajahan takluknya". Setelah tersedar kesilapan, dia ulangi "Opps....silap.... Saya sebagai Menteri Besar Perak yang disahkan oleh mahkamah, umumkan esok hari Rabu 10 Februari 2010 adalah cuti umum di negeri Perak". Zamry terus rebah pengsan putus nafas kerana berlari terlalu laju tadi.

Beberapa orang pengikut setia Zamry cuba memulihkannya. Tapi gagal. Jurugambar hanya sibuk merakam gambar saja.

Tiba-tiba muncul sorang tua umur 70an bersongkok tinggi dan bergelang hitam di tangan kanan berkata "Aku bomoh dalam kes ni..... aku yang berjampi serapah bagi hakim-hakim bengong tu semua jatuh hukum macam ni".

Sambil menyeluk poket seluarnya dan keluarkan sapu tangan kuning dan mengelap mukanya, bomoh tu berkata lagi "Mudah saja nak bagi Zamry sedar semula.....panggil YB Jamal dengan YB Kapten Osman..... ha...jangan lupa YB Hee ke mari"

"Nak buat apa tok moh?" tanya salah sorang barua Zamry.

"Suruh deme tiga ekor tu kencing ke muka Zamry ni.... Insyaallah sedarlah dia".

Ketiga-tiga YB baru keluar dari bilik mahkamah dan memang seronok dengan keputusan mahkamah kerana mereka akan mendapat habuan lagi, terus dipanggil dan dibawa ke tempat Zamry pengsan.

"YB bertiga tolong kencingkan Zamry" kata Tok Bomoh.

"Kami memang selalu kencingkan Zamry.... bukan kata Zamry, UMNO, PKR, PAS, DAP, Nizar semua orang kami kencingkan" kata Jamal dengan megah.

"Bukan begitu" balas Tok Bomoh. "Zamry pengsan.... ikut cakap jin aku, air kencing kamu bertiga saja jadi penawar bagi Zamry sedar semula kalau tidak dia akan koma".

"Oooo...... macam tu ka..." kata Jamal, manakala Osman Jailu dan Hee hanya menggangguk- angguk saja. "Tak palah saya kecing masuk dalam botol air mineral... kemudian tuanglah ke muka dia" sambung Jamal lagi.

"Hee ni macamana pulak..... kan ke dia pompuan mana boleh kencing ke dalam botol!!!" balas Tok Bomoh. "Ala.... kamu berdua buka zip terus kencing.... Hee pulak selak kain tonggek terus kencing...... yang lain tu buat bulatan keliling Zamry.... jangan bagi orang lain nampak" Tok Bomoh terus beri arahan.

Tiba-tiba terdengar satu suara berkata "Hee punya biji tak potong boleh ke? Lagi dia cina makan babi..... macamana ni...... apa hukumnya....kena samak pulak muka Dato' Seri".

"Buat kerja kencing dulu..... hal air kencing cina makan babi ni nanti kamu tanya Tan Sri Harussanilah....... sekarang bagi Zamry sedar dulu" tegas Tok Bomoh.

Apa lagi barua-barua Zamrypun buat bulatan mengelilingi Zamry supaya perbuatan mengencing Zamry tak dapat dilihat oleh para wartawan, jurukamera dan orang ramai.

"Sekarang kamu berdua dulu kencing ke muka Zamry.... lepas tu Hee" arah Tok Bomoh.

Jamal dan Osman terus buka zip seluar mereka...... tarik keluar barang mereka dan halakan ke muka Zamry. Tiba-tiba.....

"Kamu belum sunat lagi Osman!" teriak Tok Bomoh pada Osman Jailu yang hanya mampu tersengih. "Tak pa lah nak buat macamana..... kamu loceh kote kamu masa kencing tu.... jaga-jaga taik palat kamu".

Jamal yang menahan kencing dari dalam bilik mahkamah tadi memang betul-betul kencing ke mulut Zamry. Manakala si Osman yang malu kerana belum sunat hanya dapat menitikkan beberapa titik air kencing saja. Tubuh Zamry kelihatan bergerak-gerak sikit tapi belum sedar.

Kemudian Tok Bomoh memanggil Hee Yit Foong. "YB your turn" Tok Bomoh speaking. "How to kencing dis fello" tanya Hee pada Tok Bomoh. "I'll teach how to. Have you seen blue film before?" Terer juga Tok Bomoh ni speaking.

Tiba-tiba Kriiiiiiiiiiing......... jam loceng aku berbunyi. Aku terjaga...... Dah pukui 6 pagi.... Fuh.... aku mimpi...... pelik punya mimpi. Tapi aku bengang adegan Hee kencing Zamry aku tak sempat tengok dalam mimpi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.