Selasa, 10 April 2012

Keling Betina Ni Dah La Penakut... Belit Pulak...

Si keling Zambry Mamak Pedukang Menteri Besar yang dilantik Sultan Perak dan disahkan oleh mahkamah, dalam isu Vale dan pelaburannya di Perak telah mengatakan bekas Exco dalam Kerajaan Pakatan Rakyat  dari DAP iaitu Ngeh Koo Ham, Nga Ko Meng dan Thomas Su telah jumpa si Keling ni dan minta maaf. Pembohongan si Keling ni disiar oleh NST. Tapi ketiga-tiga orang ni tak mengaku. Depa nak NST minta maaf kat depa pulak, jika tidak depa nak ambik tindakan undang-undang.

Ha... itulah perangai keling sial yang suka buat fitnah, adu-domba, cakap bohong belit-belit, perut busuk dan akai setan. Tujuan si keling haram jadah ni tak lain dari nak pecah-belahkan kesepakatan pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat peringkat Negeri Perak.... Biasalah perangai orang UMNO Jahanam campur perangai keling.

Dah perangai paria tu memang tak boleh buang, keling paria tetap keling paria. Hello Zambry Keling Paria! Bila nak buat ujian DNA untuk buktikan hang Melayu?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.