Rabu, 10 Oktober 2012

PAS pun ada ULARMAK jugak ka?

Aku ingat UMNO Jahanam saja ada "Ularmak". Memang patut pun UMNO ada golongan tu sebagai ahli dan penyokongnya. Sebab parti itu parti setan yang aku dan semua orang kenai.

PAS pulak parti Islam. Ada ramai ulamak dalamnya dan ramai yang di luar yang sokongnya. Malah PAS sendiri ada Dewan Ulamak dan sekumpulan ulamak yang terer dan direspek yang dikenali sebagai Majlis Syura. 

Tapi sehari dua ni telah timbul Ularmak dari PAS. Bukan ahli biasa, malah bukan juga Ketua Cawangan atau Kawasan. Ularmak ini Ahli Majlis Syura. Maksudnya ada Ularmak atau ulamak tak guna atau ulamak sial atau ulamak jual tubuh atau ulamak penipu atau ulamak cari makan atau ulamak ejen parti lawan atau ulamak dajjal atau ulamak haram jadah atau ULAMAK PELAQ dok ada dalam Majlis Syura.


Dulu timbul cerita ularmak ni. Dia suka buat kelaku yang pelik yang aku rasa dia nak atau suka diterajang  keluaq PAS macam Ah Sang Jati. Dia jenis ketegaq nak buat bodo dok dalam PAS malah dalam Majlis Syura pasai dia rasa ulamak lain takut kat dia. 

Kelmarin dia buat kelaku lagi cerita hal Sarawak nih....... Bagi bukti la bro jangan cakap saja macam kawan hang si Ah Sang Jati tu. Cakap dan tuduh mesti mai sekali dengan bukti. Tak dak bukti kalu tu cakap kosong, cakap cari makan, cakap nak bagi sakit hati orang. Khinzirlah lu bro. Tengok orang yang hang tuduh dah jawab macam ni.

Aku rasa sebelum lain-lain ulamak dalam Majlis Syura kena penyakit ulaq dan digelar "ULARMAK" juga maka depa kena jaga-jaga dengan makhluk ni dan tak payah simpan di dalam kumpulan depa pun. Jauhkan diri dari dia macam depa ni buat.

Wahai Tuan-tuan Syeikh ulamak-ulamak besar PAS yang dok dalam Majlis Syura, silalah ambik tindakan sepatutnya dan jangan dok cakap konar-konar. Takkan hampa semua nak tunggu ahli-ahli dan penyokong PAS yang bengang dan tak berapa boleh tahan sabaq ini pi buat DEMO depan Pejabat PAS di Jalan Raja Laut kot... 

INGAT: ahli dan penyokong PAS bukan macam UMNO, kalau benda tak kena kami sondoi tak kira hampa sapa!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.