Khamis, 29 Oktober 2009

Seminar.... PAS Parti Melayu Jenama Islam

Dua hari aku tak update blog aku. Aku pergi seminar kat KL. Seminar ni untuk tingkatkan lagi pengetahuan dan tahap profesionalisma dalam bidang pekerjaan aku. Seminar ni banyak badan profesional endorsed. Bagi aku seminar dua hari tu memang berkesan ke atas aku. Tak rugi aku keluaq belanja..... Habis cerita aku. Tengok cerita PAS pulak....

Tapi pagi ni aku buka di sini, sini dan sini. Semua cerita sama - Seminar ganti Muktamar Khas. Keputusan ringkas:-
  1. Kukuhkan Pakatan Rakyat dan buat seminar khas
  2. Lembaga Disiplin siasat PAS Selangor
  3. Kerajaang Perpaduang / UG tak timbui lagi
  4. Biasa saja keputusannya.

Tapi apa pasai nak buat seminar khas. Ni nak auta lah. Bagi aku, seminar ni tujuan utama nak terapkan doktrin-doktrin kumpulan UG kepada pemimpin-pemimpin PAS peringkat Kawasan supaya kumpulan UG dalam PAS makin kukuh. Supaya lain kali tak dak penentangan. Supaya pemimpin PAS yang bukan kumpulan mereka nampak jahat.

Seminar yang PAS nak buat ni tak dak guna. Tak akan menjadikan PAS menang lebih banyak kerusi dalam PRU13 (lagi kurang ada!!). Tak menjadikan PAS dihormati dan dipercayai. Seminar ini hanya akan perkukuhkan lagi cengkaman kumpulan UG. Seminar ni akan sebabkan Nasa akan jadi Presiden PAS ganti Hj Hadi bila tiba masanya dan Hassan Ali lebih ganas di Selangor. Seminar ini adalah persediaan untuk menendang saki baki pemimpin yang menentang UG dari hirarki PAS dalam pemilihan akan datang.

SEMINAR INI AKAN JADIKAN PAS PARTI MELAYU JENAMA ISLAM.

3 ulasan:

  1. elok la tu PKR pon tengah nak tambah ahli2 elok la ko mohon jd ahli & keje la utk dptkn undi sebanyaknya... apa beza pas & pkr bkn bley buat pepon...

    saja kacau

    BalasPadam
  2. astaghfirullah... pas memalukan islam. menjatuhkan maruah islam, bila sanggup bersekongkol dan bersubahat dgn dap yg mati-matian menentang islam.

    sungguh amat tak bermaruah manusia yang pertahankan dap yg menentang islam. sanggup 'bersetubuh' dgn kapir... allah akan melaknatkan mereka itu...

    macam mana manusia yg ngaku islam dan bijak pandai sanggup menyojkong pas? sia2.

    oh, rupanya pas utk nmanusia yg terkecewa dan berangan nak jadi menteri...

    itulah spesis manusia akan dilaknati allah...

    BalasPadam
  3. malang sungguh jika keturunan beruk dan monyet dipilih jadi wakil rakyat. maka jadilah sidang dewan seperti sidang dalam zoo...

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.