Sabtu, 21 November 2009

Mertua Belanja Nasi Kukus Menantu Pulak Bagi Apa?

Walaupun pendapat aku bertentangan dengan pemilik blog SAYNOTOMUNAFIQEEN tapi aku hormati pendapat peribadinya biarpun dia membela Tok Guru dan Menantu Tok Guru pada paras melampau. Kalau sukatannya 10, dia dapat full 10. Biasalah penyokong PAS salah sorang jenis "sokong yang membawa rebah". Wala' membabi buta.

Tapi apabila aku baca blognya dengan tajuk PIMPINAN PAS YANG PALING DIPERCAYAI DI KELANTAN, persepsi aku padanya jadi paling negatif dan langsung tak mempercayainya

Dia tulis:-

Ramai yang menuduh aku mereka reka cerita. Ramai juga yang menuduh aku memandai mandai sendiri. Paling ramai yang menuduh aku munafiq. Takperlah. Itu hak kalian. Allah Maha Mengetahui.

Hari nih, hari last aku di Kelantan. Malam kang dah nak balik KL. Misi sudah selesai.


Tadi, lepas solat Jumaat, sempat bersama Tok Guru ke HUSM untuk ziarah seorang penghulu masyarakat Siam. Mengikut maklumat daripada anak anak penghulu tersebut, penghulu sangat rapat dan kasih dengan Tok Guru.


Lihat foto dan caption di bawah


Tok Guru serious bercakap soal royalti minyak yang cuba dirompak oleh
kerajaan Pusat. Yang baju biru yang hanya nampak tangan dan kening tu
aku.

Lihat pulak dalam blog ALHUSSEYN posting bertajuk Sebab Ke-6 Dia Terlupa Nyatakan.

Semua tu menunjukkan bahawa pemilik blog SAYNOTOMUNAFIQEEN adalah blogger upahan Menantu Tok Guru atau sesiapa saja yang ada kepentingan mempertahankan Menantu Tok Guru. Ini bukan Pemburu Syahid tapi Pemburu Duit. Baca postingnya, apa yang tak dimakinya pada Presiden PAS Hj Haji....

Apa maksud "MISI SUDAH SELESAI"? Apa maksud PIMPINAN YANG PALING DIPERCAYAI DI KELANTAN?

Maksudnya "kerja dah buat apa tunggu lagi huloq la......".

Piraaaaaah!!!!

2 ulasan:

  1. hahhahaa
    amboi silap amik gamba makan ngan tgna, ni kronisme namanya nih.

    aku rakyat kelate pung takleh makan ngan tgna, dia dok kl senang2 jah leh makan.

    dia ni memang pemburu duit.

    dia show wala' gila babun kat tgna padohala dia wala'(duit) kat arif fahmi

    plus pink turtle dan beberapa blogger luar kelate.

    BalasPadam
  2. Kami yang dok hentak pimpinan UG dan beberapa kerat pimpinan yang tidak perform dgn baik ni pun 'MAKAN GAJI DGN ARIFFAHMI' jugak ke?

    Kalau kita dangkal, jangan tunjukkan kedangkalan kita depan orang ramai. Kalau kita dungu, jangan aksikan kedunguan kita... tapi kalau kita dangkal, dungu, bebal... takde sapa yang boleh larang.

    Mungkin blog ini juga ditaja. Boleh kami kata macam tu?

    http://www.pemudakemehe1.blogspot.com

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.