Jumaat, 11 Disember 2009

Najib Belum Pecah Perut Sebab Doa Nik Aziz Tak Makbul

Seminggu dua ni heboh berkenaan kenyataan Nik Aziz iaitu "Doa Sampai Pecah Perut" kerana UMNO khususnya Najib enggan membayar royalti petrolium kepada Kerajaan Kelantan. Aku suka juga kalau perut Najib tiba-tiba meletup dalam Dewan Rakyat dan diikuti oleh pemimpin-pemimpin UMNO lain termasuk ahli UMNO. Akupun dok bayangkan kejadian bakal berlaku itu. Tentu meriah dan terlompat-lompat penyokong PAS melihat Pesta Pecah Perut.

Tapi aku dapat rasa, perut Najib tak akan pecah. Muhyidin Sembab, Hisham Pondan, Shafie Bedal dan semua pemimpin UMNO Jahanam serta ahli-ahlinya tidak akan pecah perut dengan doa Nik Aziz.

Doa Nik Aziz kali ni tergantung, terdinding, tersekat dan tidak mustajab serta tidak makbul kerana Nik Aziz ada kes. Kesnya Menantu Gampang. Kes Menantu Gampang Nik Aziz ini sepatutnya dah selesai dengan perletakan jawatan Menantu Gampangnya. Akan tetapi Menantu Gampang Sial ini mencari helah untuk melanjutkan kerjanya di PMBK dan Nik Aziz sebagai Pak Mertua hanya setuju dan kini paling hebat backing Menantu Gampang pulak.

Itu sebab Najib tak bising-bising pun hal Menantu Gampang ini. Dia tau selagi Menantu Gampang berterusan di PMBK, doa Nik Aziz confirm tak makbul. Najib dok berharap Menantu Gampang ni terus jadi CEO PMBK, sebabnya selain dari doa pecah perut tak makbul, Najib boleh gunakan isu Menantu Gampang Nik Aziz pada masa yang sesuai bagi kepentingan politik UMNO Jahanam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.