Isnin, 4 Januari 2010

Hari Ni 4 Januari 2010 Akan Ada Kisah Menantu Nik Aziz

La....... hari ni dah 4 Januari 2010. Lama jugak aku tak update blog ni. Last N3 hari Jumaat 18 Disember.

Aku sibuk macam-macam hal. Pi makan kenduri sana-sini. Kemudian cuti ke luaq negeri. Makan angin. Baik pi makan angin dari dok angin dengan perangai pemimpin PAS macam Hj Hadi, Nik Aziz dll. Lagi angin dengan perangai anak menantu macam Nik Abduh, Nik Amalina dan Si Gampang Ariffahmi. Depa pulak nak tebus pengorbanan bapak depa.

Aku tengok blog aku aku di sini...... ada komen.......
Tanpa Nama berkata...

Mana pergi tuan rumah ni? Dah pencen ke?
Tuan rumah Saynotomunafiqeen dah tak jenguk rumah dia tu jugak.

Agaknya semua tunggu bulan Mac 2010 lepas saja Ariffahmi keluar PMBK, baru nak sambung memblog.

ir Anon

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.