Jumaat, 12 Februari 2010

PESANAN JUMAAT: Biarkan Zamry & Harussani Bergembira

MB (Mamak Busuk) Zamby dan Tok Mufti Melayu Purba Harussani tentu menjadi orang yang paling gembira di Malaysia kerana semahyang hajat dan doa mereka yang panjang berjela-jela telah diterima Allah. Doa mereka makbul. Mulut Harussani masin. Zambry dan penyamun-penyamun yang mengaminkan doa memang disukai Allah. Allah telah anugerahkan apa yang mereka mohon. Allah tidak menerima doa dan permohonan Nizar dan ustaz-ustaz PAS.


Tindakan mereka merampas kerajaan dari DAP yang kafir makan babi dan menendang Ir Nizar yang berketurunan campuran Cina (yang juga asalnya kafir makan babi) dari kerusi Menteri Besar, adalah betul, tepat dan bijak serta sememangnya diredai oleh Allah. Perbuatan mereka semuanya betul. Demi MELAYU apapun boleh dibuat seperti rampas kuasa, tipu undi, sebar fitnah, guna polis dan pegawai kerajaan dan usung Speaker keluar Dewan. Allah suka pada mereka.

Pakatan Rakyat, khususnya Ir Nizar tiada alasan lagi. Terbukti Allahpun meluat kepada Nizar dan PAS kerana membiarkan diri ditunggang oleh DAP yang terdiri dari Cina kafir makan babi. Nizar ikut cakap Ngeh dan Ngah manakala PAS membiarkan buntut mereka diliwat oleh DAP.

Itu semua cakap-cakap pemimpin UMNO Jahanam, ustaz-ustaz dan ulamak upahan termasuk Harussani serta penyokong dan ahli UMNO Jahanam yang harapkan bantuan kerajaan tetapi malas nak usaha sendiri. Juga komen-komen cybertroopers UMNO Jahanam dalam merata blog.

TAPI ITU SEMUA ADALAH DUSTA.... DUSTA.... & DUSTA.

Bagaimana mungkin Allah SWT menerima permohonan mereka biarpun disertai oleh Mufti dan ustaz-ustaz yang ada ijazah berjela-jela; Mereka adalah sekumpulan manusia (UMNO Jahanam) yang mengamalkan rasuah, pilih kasih, menganiaya orang lain, merompak dan menyamun duit rakyat, menyebar fitnah, menipu bangsa sendiri, memilih-milih mengikut kesukaan hati samada melaksana atau meninggalkan perintah dan larangan Allah, menganggap tanggungjawab itu hak mereka dan kekuasaan yang ada pada mereka itu adalah peluang untuk membuat kekayaan diri sendiri dan golongan mereka sahaja.

Itu semua menjauhkan mereka dari Allah. Mereka semua telah tertipu. Apa yang mereka dapat adalah ISTIDRAJ. Sampai masa Allah akan tarik dari mereka.

Oleh itu biarlah mereka bergembira. Masanya akan tiba mereka hilang segala-galanya. Harussani mungkin meninggal dunia diserang sakit jantung tiba-tiba, Zamry mungkin RENTUNG dipanah petir dan UMNO Jahanam akan kalah teruk dalam PRU akan datang. Semua itu mungkin terjadi......

Jadi penyokong PR bersabarlah, kuatkan semangat, berusaha keraslah...... HIDUP NIZAR!!!, HIDUP PAKATAN RAKYAT!!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.