Jumaat, 16 September 2011

Hassan Ali Keluar PAS...?

Diberitakan bahawa Hassan Ali, PhD, Exco Kerajaan Negeri Selangor dan ADUN Gombak Setia akan meninggalkan Parti Islam Se Malaysia - PAS. Nasib baik aku tak pernah nazar nak sembelih kambing hitam 10 ekor dan satu "sia" korma kambing hantar kat Hj Hadi. Kalau tidak kopak juga duit aku.

Tak taulah dia nak jadi bebas mesra BN ataupun terus masuk UMNO Jahanam. Cerita ni aku kutip dari Tukar TiubEPG dan Umno is Dead....

Lantak dialah. Hassan Ali ni memang selalu buat perangai. Aku dari dulu tak percaya kat dia dan antara pemimpin PAS yang aku meluat dan paling benci.

Lepas ni dia jadi jurucakap MAIS & JAIS

4 ulasan:

  1. bagusla kalau tau diri x disukai rakyat

    BalasPadam
  2. hanye dgr2 kabar angin terus percaya...samapai nak benci2 ni ape cerita broo

    BalasPadam
  3. beginikah sikap orang Islam terhadap sesama Islam...masyaalah. bukankah Hassan ali mempertahankan islam...kalau itu yang dikatakan bangsat...bertaubatlah....sebelum kita dipanggil oleh Allah satu hari nanti....

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.