Ahad, 29 Januari 2012

Loqlaq Punya Brahim Ali... Angkut Cina Tua...

Perkasa dah buat masjlis sambutan Tahun Baru Cina. Dia bagi ang pau dalan envelop putih. Yang syoknya Brahim Ali dan Syed Habshi Melayu Celup telah angkut cina-cina tua. Boleh jadi depa pi angkut dari rumah orang-orang tua yang berkenjah di Lembah Klang.

La ingatkan dia nak pangge pemimpin-pemimpin Cina dari MCA, Gerakan, DAP dan PKR. Tapi dibawa orang tua yang terketaq-ketaq, nyanyok, yang mengundi saluran 1, dan tak larat buka mulut mai makan dan dengar cakap Brahim Ali yang orang Melayupun dah meluat nak dengaq.

Kebangangan Brahim Ali terbukti pasai dia masih lagi dok cerita kouta Bumiputera 30 peratus kat orang tua yang tak tau apa-apa. Bodoh punya mamat Kelantan, 30 peratus penyertaan bumiputera tu zaman bapak Najib. La ni zaman anak bapak Najib dan akan masuk zaman BN terkuboq, 30 peratus tak cukup. Bumiputera akan usaha untuk dapatkan lebih dari itu.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.