Rabu, 21 Oktober 2009

Penjaja 'Unity Government' Buat Hal Lagi

Penjaja UG iaitu Mohd Sayuti Omar (MSO) telah memulakan kerja jahatnya semula. Kali ini disebarkan cerita Exco menumbuk seorang pengunjung yang hadir Majlis Rumah Terbuka Hari Raya Aidil Fitri PAS Pusat di Taman Melewar minggu lepas.

Cerita karutnya boleh dibaca dalam blog Tinta Merah di sini dan di sini. Hebat dia menggoreng. Kalau setakat ahli PAS yang wala' membabi buta kat syeikh-syeikh pemimpin PAS mesti percaya habis!!!

Mamat MSO sekor ni adalah top salesman UG sejak zaman Dollah Badawi lagi. Kalau baca akhbar Siasah, tentu dapat lihat hingga saat-saat akhir pemerintahan Dollah Badawi, MSO tetap bersungguh-sungguh menjolok UG ni.

MSO melancarkan semula cerita-cerita karut ni adalah untuk mengimbang tekanan ke atas puak UMNO dalam PAS. MSO seperti diketahui ramai adalah jin belaan SUA PAS Mustafa Ali. Dulu semasa pemilihan jawatan dalam PAS, MSO telah memainkan peranannya dengan begitu baik sekali hingga perwakilan-perwakilan yang kebanyakannya kurang cerdik politik telah memilih pemimpin Melayu bukannya pemimpin Islam.

Tapi kali ini aku rasa MSO akan 'ditumbuk' oleh penyokong PAS yang setia.... 

1 ulasan:

  1. betul la..gua pun perasan bahawa mamat mso ni mmg jenis yg gilakan Ug....apa la ada dalam kepala otak dia barangkali...?

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.