Jumaat, 23 Oktober 2009

Kalau Masjid Pun Runtuh... Loji Nuklear?

Tenaga nuklear amat merbahaya. Eropah telah menolak loji loji ini. Banyak loji akan ditutup. Loji nuklear Sellafield di England sampai hari ini terus bermasaalah. Loji Three Miles Island di Amerika telah pecah. Loji Chernobyl di Russia telah pecah. Semua mengeluarkan radio aktif hingga ke hari ini.

Paling penting anak anak muda hari ini untuk memahami bahaya radio aktif. Bayangkan stadium runtuh. Bayangkan bagunan sekolah runtuh. Bayangkan hospital di Johor berkulat. Bayangkan lebuh raya MRR2 retak. Bayangkan masjid baru buat di KT retak.

Percayalah taktik ini akan digunakn sekali lagi :

Taktik yang sama akan digunakan sama seperti di Papan, Ipoh dahulu. Kawasan majoriti china akan dipilih. Ini untuk menjauhkan tentangan orang melayu. Kesedaran patut bermula sekarang. Sila baca dan kaji bahaya loji tenaga nuklear – sebelum terlambat. Kerana Najib tidak dapat melarikan diri dari penjual barang second hand dari Peranchis kah kah kah. Kemudian Tabung Haji, Bank Islam, Kooperasi Tentera akan di beri sham. Ini untuk memastikan dilihat orang kafir menentang kepentingan ekonomi Islam

Tipu helah ini telah digunakan oleh syarikat Jepun Rare Earth yang ingin membuat kilang amang di Papan Ipoh. Tabung Haji adalah salah sebuah syarikat yang telah dipilih oleh syarikat Jepun ini untuk menjadi rakan niaga. Hasil perlawanan kilang ini gagal didirikan.

Di mana hendak dibuangkan air penyujuk loji ini? Di mana hendak dibuangkan sampah kumbahan dari loji ini? Ke Sungai Pahang? Habis kita semua makan ikan patin berradio aktif. Ke Sungai Perak ? Habis kita semua makan siakap berradio aktif. Ke Selat Melaka? Habis semua rakyat Semenanjung dan Sumatra makan ikan berradio aktif.

Kesedaran patut bermula sekarang. Sila baca dan kaji bahaya loji tenaga nuklear – sebelum terlambat kerana najib tidak dapat melarikan diri dari penjual barang second hand dari peranchis kah kah kah

Diambil dari Tukar Tiub.

Komen aku:

Kan ke pegawai dan pekerja Melayu pemalas. Minum pagi sejam, makan tengahari 2 jam dan lagi setengah jam cukup waktu balik dah beratur depan mesin punch card. Lepaih tu meeting meeting saja. Nak sambut menteri lagi...... Senjata dalam kem pun boleh hilang. Silap-silap penjuai cendoi pun boleh dok sembang dalam chamber loji.

Kemungkinan untuk loji nuklear meletup di Malaysia paling tinggi dalam dunia.

1 ulasan:

  1. masa kerajaan gaji murah - cina, india tak pandang sebelah mata pun. bila gaji kerajaan mula memberangsangkan, ramai celik mata. cina, india mula tumpang syok. tak dapat kerja dgn kerajaan mula tuduh kononnya dalam kerajaan ramai melayu.tak adil.

    itulah susahnya bukan berjiwa negara bangsa, tetapi sekadar 'berjiwa negara bangsat'... dengki dan busuk hati. tak sedar diri. tak sedar asal-usul. tak tau dek untung. tak tau berterima kasih. tak reti nak balas budi org lain.

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.