Sabtu, 14 November 2009

Kenapa Pimpinan PAS Membisu!

Aku dok cari-cari tak jumpapun komen dan pendirian pimpinan PAS lain dalam isu Haji Tajaan dan Menantu Tok Guru Nik Aziz.

Awat depa semua diam. Mana dia Hj Hadi? Mustapa Ali? Ketua Penerangan?

Kena syndrom bisu ka? Kalau setuju dengan hujah dan alasan Tok Guru Nik Aziz.... sokonglah dia. Kalau tak setujupun nyatakan pendirian.

Aku dok tunggu ni. Kalau depa side dengan Tok Guru Nik Aziz aku akan bantai. Kalau depa tidak bersama Tok Guru aku sokong depa.

Aku ahli PAS dan sokong PAS. Aku tak sokong pemimpin secara individu. Hal UG aku sokong Tok Guru Nik Aziz. Dalam bab Haji Tajaan dan Menantu memang aku tak berkenan dengan Tok Guru.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.