Selasa, 21 Julai 2009

ZAMRY MB SEBENAR

Bagi aku Zamry iaitu Ketua Perhubungan UMNO Perak yang mengaku sebagai Menteri Besar Perak yang merampasnya dari Nizar Jamaludin adalah MB sebenar. Aku berpendapat begitu kerana dia telah membuktikan bahawa dia adalah MB sebenar, bukan di mahkamah atau di Dewan Undangan Negeri, tetapi dengan kenyataannya seperti yang tersiar dalam Sinar Harian hari ini yang bertajuk Nik Aziz patut keluar fatwa: Zambry 

Bagi aku:-

1.  Adakah patut Zamby mahu Tok Guru Nik Aziz keluarkan fatwa..... Zamry ini betul-betul bodoh dan bangang. TGNA bukan Mufti, dia adalah Menteri Besar. Bukan kerja dia keluar fatwa. Suruh mufti pujaan Zamry yang boleh berpeluk bercium dengannya keluarkan fatwalah, iaitu Mufti Melayu Perak Harusani. 

2.  Tentang Nizar, Zamry akui "Dia pandai baca Quran, bagi ceramah, bagi khutbah di masjid. Dia lagi tahu apa yang dia buat”  jadi apa lagi Zamry nak bising. Memang Zamry bodoh dan bangang tahap tak sekolah. Dia timbulkan persoalan dia dah bagi jawapan. 

3.  Zambry berkata, beliau bersimpati dengan keluarga Beng Hock. Ini betul-betul cakap politik orang Melayu/Mamak jahat. Dia mana tau simpati. Maksud SIMPATI bagi Zamry adalah PADAN MUKA.

4.  Kenyataan Professor Kangkong Mahmood Zuhdi bahawa tindakan Nizar bukan "budaya Islam". Dia tak bagi contoh budaya Islam pulak.... Mungkin "budaya Islam" sebenar adalah mengangkat sembah dan mohon ampun pada raja-raja melayu, menjadi atau bersubahat dengan penzalim, penipu dan perasuah, atau semua adat-istiadat melayu itu "budaya Islam".

5.    Mashitah Ibrahim berkata, Nizar tidak seharusnya berbuat demikian kerana boleh melanggar akidah seorang Muslim. Akidah apa yang Nizar langgar? Akidah Melayu? Dia cuma pakai baju hitam dan pegang lilin. Cuma ada ramai Cina keliling dia. Dia bukan sembah tokong. Kak oi..... tok sami Buddha pun kepala botak dan pakaian ihram lelaki nampak serupa tok sami hindu dengan buddha tu apa cerita? 

Mulai hari ini aku akui, confirmed, sahkan tanpa apa-apa keraguan bahawa Zamry adalah MB sebenar..... iaitu; MB = Mamak Bodoh = Mamak Bangang= Melayu Bontot (suka cerita orang main bontot).

Peringatan: Aku bukan rasis dan anti Mamak. Tapi aku tak suka Mamak mengaku Melayu buat-buat lupa keturunan. Tok nenek aku pun Mamak jugak.

 



4 ulasan:

  1. Mamak Barua pun boleh jugak atau Mamak Bangsat

    BalasPadam
  2. Mamak punya batang toliap punya, hang mau ka?
    Boh seround ok la......biaq senak perot hang tu....
    takat ikat kepala tu apa dapat, mcm kongsi gelap saja, jenis manusia yg baru masuk bandaq mcm tu la............
    Wahai org PR - "Perhimpunan Penghormatan" di stadium batu kawan pada 26 july 2009, bawa LILIN sorang sekotak.
    Pakat pegang kiri kanan.
    HUHUHTUHHUHUHUTUHHUHUHUTUTHHUTUHHUTUHHUTUH
    HEIIIIYAIKTUIHhhhhhhhhhhhhhhh....

    BalasPadam
  3. Mamak penipu. Jaga-jaga semua!!! Restoran mamak beli bahan mentah dari non-muslim. Ayam belum tentu sembelih cara Islam. Mi, kueteow, tauhu dsbnya dibeli dari pembekal yang ambil dari pengusaha belakang rumah non-muslim. Fikir-fikir lah.

    BalasPadam
  4. marah bebenor puak2 penjilat zambry..hahaha
    sian aku tgk ..mb rayuan..hahaha memang betoi aktor iklan colgate hahaa

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.