Rabu, 25 Januari 2012

Lembu NFC Tunggang NGO Pulak...

Laki dan anak-anak Shahrizat Jalil buat dialog dengan NGO Melayu seperti Perkasa, Persatuan Pengguna Islam, GPMS dll di Hotel Putra, Ahad lepas. Ini semua usaha-usaha anak-beranak untuk menegakkan benang basah. Seperti yang di timbulkan oleh Brahim Ali seorang pakar perkauman yang menekankan perihal pemberi maklumat bukan melayu yang songlap duit NFC. Brahim Ali cuba membawa lari isu sebenar penyelewengan menteri dan anak-beranaknya kepada isu perkauman.

Kaedah Brahim Ali ni adalah biasa dilakukan oleh pemimpin-pemimpin, ahli-ahli dan penyokong UMNO. Cari orang lain untuk dimangsakan sebaik-baiknya bangsa lain. Orang melayu boleh diselamatkan. Alasan mereka tak pa lah orang kita, orang Melayu yang buat harta dan duit tu tak ke mana yang kaya orang Melayu jugak. Ini perangai haram jadah UMNO. Mereka tak kira halal haram, asalkan boleh kat orang Melayu.

PPIM nama persatuan pengguna Islam. Tapi gaya dan caranya tak Islampun. Kenapa tak guna PPMM - Persatuan Pengguna Melayu Malaysia. Mungkin mereka pun tahu kalau guna perkataan Melayu, persatuan tu jadi tiada kredibiliti dan orang tak percaya. Sebab apa? Orang Melayu apa barang pun dia bedal, amoi cina, anak dara india, arak dan judi serta rasuah semua halal bagi mereka. PPIM dah jadi tunggangan golongan Melayu perasuah dan yang akan kehilangan kuasa pulak.

mStar Online : NFCorp Ucap Terima Kasih Kepada NGO
Pemberi maklumat NFC telah mencuri 2.7 juta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.