Khamis, 17 Januari 2013

Bloggers UMNO adalah Anjing Belaan!!!

Bloggers UMNO adalah anjing belaan!
Bloggers UMNO adalah anjing belaan!
Bloggers UMNO adalah anjing belaan!
Bloggers UMNO adalah anjing belaan!
Bloggers UMNO adalah anjing belaan!
Bloggers UMNO adalah anjing belaan!
Bloggers UMNO adalah anjing belaan!

Tujuh kali aku ulang ungkapan di atas macam Tunku Abdul Rahman keriau "MERDEKA" dalam Stadium Merdeka pada 31 Ogos 1957.  Memang aku nak anjingkan depa!

Blogger-blogger UMNO kebanyakannya anjing, lebih-lebih lagi yang di bawah biaya pemimpin UMNO atau sekutu-sekutunya. Aku berani menganjingkan depa pasai depa semua suka tulih tuduhan ikut sedap rasa dan hati depa saja. Tak dak bukti, fotosyop gambaq dan apa saja depa rasa boleh depa buat.

Perangai Anjing memang akan salak tak kira sapa. Nampak orang salak. Dia bukan kira sapa yang dia salak kecuali tuan dia saja. Tuan diapun kalau lambat bagi makan pun kena salak. Babi punya anjing!

Kebelakangan ni dah dekat pilihanraya atau depa nak katup atau cover isu tuan depa, depa buat cerita fitnah dan tuduhan kepada pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat. Depa pandai karang cerita dan kaitkan dengan apa-apa yang dibuat oleh pemimpin-pemimpin PR.

Depa bukan peduli betoi ka tak betoi apa yang depa tuduh, janji boleh tuduh dulu. Bagi gamat dulu. Bagi riuh. Tengok keadaan. Kalau yang kena tuduh diam depa salak kaw-kaw, lama-lama depa pun diam. Tapi bila yang dituduh gempaq balik nak saman ka apa ka depa terketaq-ketaq lah.

Memang macam anjing! Kalau depa nampak orang yang disalak tu takut, lagi kuat salak depa. Tapi kalau orang tu pegang tongkoi kayu nak katok depa, depa mesti terkodek-kodek ekoq merengek dan lari. Cis! Anjing haram jadah makan makanan haram!

Ni ada lagi anjing belaan yang dah terkodek-kodek ekor, teloq tersentap masuk perut dan tegak bulu. Blogger ni Pisau.net yang buat cerita Ngeh dan Ngah dirasuah tanah di Kelantan oleh MB Nik Aziz pasai lantik Nizar Jamaluddin jadi MB Perak dalam tahun 2008, dah tarik balik tuduhan kaedah tak mau mengaku macam di sini

Anjing-anjing ni semua bangsa melayu pemalaih kerja, nak duit mudah jadi blogger upahan UMNO. Dalam golongan anjing tu ada juga anjing keturunan keling yang mengaku melayu. Piraah ANJING!!!

Anjing Takut Kena Katok!

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.