Jumaat, 18 Januari 2013

Tabung Haji Medan Gopeng DiPAKSA Tutup oleh Zambree Kadeer?

Aku dimaklumkan oleh sumber yang rapat dengan pegawai Tabung Haji bahawa Pejabat Mini Tabung Haji Medan Gopeng, Ipoh  telah dipindahkan ke Pasar Besar Ipoh, Jalan Onn Jaafar.

Pengurusan Tabung Haji Negeri sebenarnya tak mau pindah tapi setelah ditekan dan ditonyoh diarah pindah oleh bukan orang lain tapi si Mamak Pedukang Zambry Kadeer. Tujuannya nak ramaikan Pasar Besar yang baru dibaik pulih yang menelan belanja jutaan ringgit.  Kalau pejabat di Medan Gopeng masih dibuka orang tak pi di sana pulak. Betoi ka tak betoi aku tak tau tapi takkan pegawai  Tabung Haji yang pi haji berkali-kali nak bohong kot!

Yang aku hangat hati pasai depa tutup pejabat di Medan Gopeng yang dah bertahun-tahun di situ dan ramai orang berurusan. Pasai apa nak paksa orang pi ke tengah pekan yang penuh dengan orang Indon, Bangla, Nepal dan Burma merayau. Taukah MB Mahkamah kawasan tu penyamun ramai?  BOdoh tongliap punya Zambry! Tu lah tak layak jadi Menteri Besaq nak jadi, la ni jadi MB tapi Menteri Bangang! Mamak Bodoh!

Pemimpin UMNO memang suka pergunakan Islam dan apa saja yang dikaitkan dengan Islam. Tambah pulak agensi Islam yang depa berkuasa macam Tabung Haji.

Sumber tu jugak bagi tahu, Ketua-ketua kampung dan Pengerusi JKKK yang tentunya orang UMNO totok bangsat yang jadi barua UMNO dikampung-kampung yang telah dihantar menunaikan Haji di Mekah oleh kerajaan BN Najib bukan dibiayai oleh Kerajaan Persekutuan atau oleh parti UMNO, tapi Tabung Haji diarah untuk bawa malaon-malaon ni. Bila diarah bawa tu faham-fahamlah! Dasar UMNO Munafik!

Cilaka punya UMNO! Celakalah pemimpin UMNO! Celaka celakalah hangpa semua! Hangpa nak reward barua hangpa yang dok buat kacau dalam kampung hangpa guna duit Tabung Haji!

Pejabat Mini TH Medan Gopeng
7 Januari 2013 Pindah!
Tapi yang aku syok.... pegawai Tabung Haji kata kalau tukar kerajaan depa buka balik pejabat di Medan Gopeng. Insyaallah... aku yakin BN bungkuih! Allahuakbar!!!

1 ulasan:

  1. aku dah kobo keme.Ini anak Hindu Paria mana dikutip di sikadior di bin namanya. Ete Paria dapat merintah lingkup.Sejarah dah ada Tenguk silakhanatullah mamak sekor tu.22tahun merintah lingkup.IC jual,CIMB lingkup,Pertonas hancur,Udah le orang melayu oi sedor le.

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.