Khamis, 8 April 2010

PRK Hulu Selangor: PAS Bertegas Bertanding Ganti PKR

Boleh jadi ka macam tu. PAS berebut untuk bertanding di Hulu Selangor dalam Pilihanraya Kecil pada 25 April ni. Presiden PAS yang umumkan. Anwar Ibrahim terpinga-pinga. Itu cuma impian Najib dan puak-puak UMNO Jahanam saja yang mau jadi begitu. Kalau BN memang macam tu.

Yang sebenarnya begini.....

Pas menyerahkan sepenuhnya kepada pimpinan PKR mengenai calon pakatan pembangkang yang akan bertanding pada pilihan raya kecil bagi kerusi Parlimen Hulu Selangor, 25 April ini.       


Presiden parti, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, parti itu tidak akan masuk campur dan menyerahkan sepenuhnya soal calon pilihan raya kecil itu untuk diputuskan pimpinan PKR.


“Saya difahamkan senarai nama (calon) sudah ada, yang disenarai pendek lima orang. Saya akan mendengar taklimat mengenai calon ini daripada Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, minggu depan,” katanya. 

Baca seterusnya di Pas tidak masuk campur

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.