Sabtu, 28 Januari 2012

Syeikh Zahid Hamidi Gila Babi Ka?

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng kata UMNO gunakan anak perempuannya sebagai sasaran politik dan menjadi mangsa serangan politik oleh Naib Presiden UMNO Jahanam Zahhid Hamidi.

Zahid Hamidi mendakwa program latihan Khidmat Negara telah diterima dan diyakini oleh ibubapa kerana memberi kesan positif ke atas anak-anak mereka dan dijadikan anak LGE sebagai contoh.

Zahid Hamidi dilaporkan berkata, Lim Kit Siangpun telah lihat sendiri perubahan cucunya yang telah menghadiri latihan di kem Balik Pulau.

"Ketua Menteri Pulau Pinang (LGE) sendiri yang memberitahu kesan positif dari program tersebut dan mengucap terima kasih kepada saya" Zahid dilaporkan berkata kepada Bernama.

Tetapi LGE menafikannya dan dakwaan Zahid itu tidak benar.

"Anak perempuan saya adalah anak yang baik dan dia tetap serupa samada sebelum atau selepas menyertai kem PLKN. Kedua-dua kami, saya dan bapa saya tidak pernah memberitahu Menteri Pertahanan seperti yang dia dakwa dan kami tidak pernah ucapkan terima kasih untuk itu" kata Lim dalam kenyataannya hari ini.

Dia menggesa pemimpin-pemimpin BN supaya tidak menggunakan anak-anaknya sebagai bahan politik untuk meningkatkan pencapaian gabungan kerajaan pusat, dan berkata seluruh keluarganya "terkejut" dengan kenyataan Zahid.

Syeikh Zahid Hamidi


baca seterusnya di sini.....

----------------------------------------------------------------------------------------------- 
Komen aku:  

Awat Zahid Hamidi teruk sangat? Zahid Hamidi dah gila babi ka?

2 ulasan:

  1. bagusnya bahasa, tanda seseorang yg hatinya rosak, apabila dia mengeluarkan kata-kata yng kesat...

    BalasPadam
  2. Yang kita takut adalah dosa sesama manusia,,,mungkin mamat ni bukan orang islam,,bahasa kesat dia melambangkan kejahilan dlm ilmu agama...Kesian ibubapaknya yg mempunyai anak yg rosak hatinya..ALLAHUAKBAR!!!!

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.