Isnin, 5 April 2010

Bung Mokhtar TPM Malaysia, Zizie Ezzette & Carla Bruni

Andai kata perancangan 16 September terjadi dan Anwar Ibrahim dilantik jadi PM. Mereka kata akan ada 3 orang TPM di bawahnya. Haji Hadi (PAS) TPM1, Lim Kit Siang (DAP) TPM2 dan yang kontroversinya adalah jawatan TPM3.

Kononnya TPM3 dikhaskan kepada MP dari Borneo iaitu Sabah dan Sarawak. MP yang teratas dalam list TPM3 adalah Bung Mokhtar Raden. Wow!!! Kali pertama MP dari Borneo jadi TPM walaupun TPM3. TPM tetap TPM...!!!

Andai kata Bung Mokhtar jadi TPM, maka rakyat Malaysia akan ada seorang TPM yang berkahwin dengan artis. Akan ada akhbar, mungkin Utusan Malaysia (pada masa itu menjilat Anwar Ibrahim pulak!) headlinenya "TPM3 Kahwin Zizie". 

Ini dah macam Nicolas Sarkozy (Presiden Perancis) kahwin  Carla Bruni. Ayoh!!! Hebat tu, Bung Mokhtar sudah ikut cara Sarkozy atau Zizie Ezzette tiru Carla Bruni. 

Nicolas & Carla Sarkozy

Tapi yang pening kepala tentu Haji Hadi yang menjadi TPM1. Apa nak dijawabnya pada penyokong PAS. Lebih-lebih lagi kalau foto TPM3 bersama isteri di satu majlis macam di bawah....

Bung Mokhtar & Zizie

3 ulasan:

  1. kalau abang bung suruh zizie tu berbogel lagi nampak cantik, baru le glamer abang bung

    BalasPadam
  2. ngan lah Zizie dgn Bung

    BalasPadam
  3. nape muka bung nampak semacam je? kekurangan tenaga ke?

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.