Rabu, 2 Mac 2011

Mamat Kelantan Ni Suka Pendemo Ditembak Dengan Peluru Hidup

Aku dok baca blog seorang penulis Ramli Abdul Halim dalam blognya Meli Kapak Jangak. Hebat dia dalam Muncul Kembali (948) Unsur subversifsme dalam aktiviti perhimpunan haram. Dulu dulu dia ni sokong PAS, sekarang penjilat Najib nombor satu. Biasalah cari makan. Dulu PAS bagi makan tak cukup.

Dia ni memang Melayu jakun tulen yang anti bangsa lain. Dia masih lagi berpemikiran macam kebanyakan pemimpin UMNO bahawa kalau tak suka dengan kerajaan maka boleh keluar dari negara ni. Meli ni ingat Malaysia ni negeri bapak tiri laki mak dia kot. Suka-suka suruh orang belah dari sini.

Tapi yang lagi brutal, mamat Kelantan ni tulis kalau dia jadi PM, Menteri Dalam Negeri atau KPN dia akan keluarkan perintah tembak pakai peluru hidup terhadap penganjur dan peserta perhimpunan. Tapi jakun ni pandai juga, dia tulis dengan susunan ayat yang berterabur serta salah ejaan supaya kalau dia disiasat senang dia nafikan kenyataan.

Tengok dia tulis apa:-

Kena rasional dan profesioanal serta berkluatili cara berfikir barulah tidak akan dilihat bagaikan 'beruk sarkas' oleh majoriti rakyat terhadap para penganjur dan prserta perhimpunan haram yang kalau sayalah yang jadi Perdana Menteri, Menteri Dalam Negeri atau Kerua Polis Negara, susah tentu saya keluarkan perintah tembak pakai peluru hidup terhadap penganjur dan peserta perhimpunan harapan kerana tidandakan mereka asa unsur-unsur subversifsme.


Lihat..... Meli Kapak Jangak - Muncul Kembali 948

1 ulasan:

  1. toksoh dok layanlah boh...di kelate tu ada ramai lagi saki baki hok jakun2 begini...bila Allah dah tarik nyawa tu habislah cuci pencacai ni semua di kelate..tapi boh janghelah tulis mamat kelantan, kecik hati ore lain sekali hok nama mamat yang menyokong PAS/PR, panggillah nama dia betul2 MELI Kapak tu...bereh boh...Takbirrrrr!

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.