Sabtu, 9 Julai 2011

SYABAS PENDEMO BERSIH...

Aku ucapkan syabas pada semua pendemo Bersih tak kiralah tua muda, kecik besak, uda dara, bujang janda, yang hensem bergaya, yang berjanggut bermisai, melayu, cina, india, serani, dayak, kadazan dan orang asal. Anda semua berani. Anda semua memang anak Malaysia yang Merdeka. Anda mencipta kebebasan, 

Anda membuatkan telor punai anak Tun Razak kecut. Hari ni dia putus nafsu pada awek tonggek dan ibu badak. Anda buat lidah kontot cucu Datok Onn tergagap kelu meleleh ayak liok basi. Anda akan sebabkan IGP dan Deputi IGP tak tau nak dudok mana selepas pencen pasai orang akan ludah kahak gelema depan pintu pagar masjid kalau nampak IGP dan Deputi IGP pencen lalu. 

Anda menyebabkan orang pikiak macamana nak hantaq guna kurier ayak kencing depa untuk disiram atas kubur penipu-penipu lahanat macam Chairman SPR dan Timbalan dia.

Tapi apa-apa pun anda semua BERSIH. Anda memang BERSIH yang tetap BERSIH kerana anda semua tak cabut pokok DBKL yang mahal-mahal, anak tak debik polisi-polisi yang terajang dan sepak anda. Anda anggap luka dan calar-calar pada tubuh anda hanya luka bersunat saja.

Anda semua memang anak Merdeka yang Bersih dan Bebas di negara anda. Aku tabek pada anda semua. Aku salute semua....
















sumber Malaysiakini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.