Selasa, 10 Januari 2012

801.... Hassan Ali Dipecat...

Parti Islam Se Malaysia (PAS) telah pecat Hassan Ali pada 8 Januari 2012. Padan muka dia. Kurang ajaq. Dah kena ajaq. Baru dia tau langit tinggi ke rendah! Orang jenis kurang ajaq, berlagak, sombong, bongkak, perasan dan mulut macam juboq ayam memangh patut dihalau keluaq dari parti.



Biaqkan dia buat parti sendiri. Atau di boleh masuk Pekasa(m), Pukida atau UMNO Jahanampun tak pa. Tapi UMNO payah sikit kot. Nilai pasaran dah jatuh. Dah jadi tak guna kat UMNO. Nak dapat bayaran sekupangpun payah.

Mamat ni memang aku tak percaya dari mula dia umum masuk PAS. Muka dia muka opportunist. Muka penipu. Itu sebab aku suka kutuk dia. Bila aku kutuk Hassan Ali aku terpaksa hentam Presiden PAS, Ketua Pemuda PAS dsbnya pasai depa macam tak ambik pot apa yang Hassan Ali buat yang boleh rosakkan nama PAS.

La ni aku lega dengan tindakan PAS terutamanya AJK Pusat pasai depa berani ambik langkah ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.