Rabu, 11 April 2012

Keling Betina Pun Perah, Picit & Ramas...

Pagi ni dok melilau-lilau baca dari satu blog ke satu blog, maka terbacalah aku blog Sakmongkol AK47. Aku baca punya baca, sampai ke cerita picit, perah dan ramas.

Aiyoh... minda kuning aku pun menjelma. Aku teringat benda yang selalu orang lelaki atau jantan dok perah, picit dan ramas! Ha ha ha. Lebih lebih lagi kalau Exco Betina Hamidah Osman diperlakukan begitu seperti yang diimpikan oleh tuan punya blog yang hebat impiannya ini.

Tapi Keling betina macam Zambry Kadiaq ada nafsu ka nak buat macam tu? Keling Betina Zambry hanya berani Perah, Picit dan Ramas jiwa orang-orang Melayu bodoh di Perak saja. Maksud aku orang-orang Melayu bodoh adalah orang UMNO Jahanam dan penyokong-penyokongnya.

Kalau tak mau jadi Melayu bodoh dan bangang serta tidak lagi diperah, dipicit dan diramas jiwanya, maka orang Melayu mesti pastikan si Keling Betina Zambry yang tak dak telor itu.... "DEDAHKAN SEMUA DOKUMEN BERKAITAN PROJEK VALE" dan "ZAMBRY KELING BETINA AMBIK UJIAN DNA UNTUK TENTUKAN KESAHIHAN BANGSA MELAYUNYA"

TAK DAK RUPA MELAYU PUN!!! DNA MACAMANA?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.