Sabtu, 1 Ogos 2009

PRO ISA LEBIH HEBAT 200,000 HADIR

Walaupun kumpulan pro Isa yang terdiri dari golongan Melayu bangang seperti PERWARIS dan PERKASA membatalkan demo menyokong ISA pada hari ini, tetapi mereka telah mengumpulkan kehadiran yang ramai.  Hampir mencapai 200,000 yang hadir. Jauh berganda dari jumlah kehadiran kumpulan anti Isa yang cuma dianggarkan antara 20,000 hingga 50,000 orang.

Dari laporan The Star Online:-

0215pm: Pro-ISA rally is cancelled, according Mohd Khairul Azamdin, legal adviser to Majlis Gabungan NGO Pembela Negara but a representative will hand over memorandum at the Istana.

Malaysiakini melaporkan:-

Bagaimanapun, wakil kumpulan pro-ISA, Mohd Khairul Azam Abdul Aziz, dapat menyerahkan memorandum mereka kepada pengawal Istana Negara.

Kiraan aku agak tepat walaupun kehadiran kumpulan pro Isa tidak dinyatakan bilangannya. Orang yang hadir  ini memang hampir 200,000 termasuk bulu-bulu dan rambut di badan mereka yang pro Isa. 



Foto dari AdukaTaruna pulak:-

2 ulasan:

  1. Wahai pro isa berhati busuk, sila adakan demontrasi sabtu depan dan lihat berapa ramai yang hadir he he he

    BalasPadam
  2. Mat rempit pro isa diupah oleh ibrahim ali tshirt sehelai,tambang & duit poket.

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.