Jumaat, 8 Januari 2010

Dengan Nama "ALLAH" UMNO Akan Rampas Kerajaan Selangor

UMNO Jahanam memang berniat untuk rampas Kerajaan Selangor dari Pakatan Rakyat. Jalan sudah dibuka. Hanya tunggu masa yang sesuai. Itu sebabnya demo puak-puak yang kononnya mepertahankan Allah dibiarkan saja. UMNO akan gunakan isu penggunaan nama ALLAH untuk merampas Negeri Selangor.

Bagaimana? Mudah saja. Gereja Kristian samada kecil atau besar dalam Negeri Selangor dan Kuala Lumpur memang banyak. Gereja akan dibakar buat permulaannya. Lihat sini... dah empat gereja dibakar. Kereta orang awam bertanda salibpun dah dikacau.

Lagi banyak gereja akan dibakar dan dimusnahkan, malah tokong cina dan hindu mungkin akan diusik juga. Ini bagi tujuan supaya berlaku ketegangan yang membawa kepada kekacauan. Semuanya tertumpu di Selangor dan KL saja.

Kerajaan Persekutuan mungkin akan umumkan perintah berkurung di negeri Selangor dan KL. Dan yang utamanya isytihar Darurat di Selangor.

Dengan mengisytihar darurat di Selangor, Kerajaan Persekutuan (UMNO?) akan ambil alih kekuasaan negeri Selangor dengan menubuhkan Majlis Gerakan Negara (Mageran) atau apa nama yang mereka suka sebut untuk mentadbir Selangor hingga ke satu masa yang mereka fikirkan sesuai untuk diadakan pilihanraya.

Jadi jangan jadi bodoh untuk menyertai demonstrasi atau melakukan apa-apa perbuatan yang disangka 'jihad' sedangkan pihak UMNO hanya menggunakan Allah untuk merampas negeri sahaja.



5 ulasan:

  1. Ya ALLAH, Kau berilah hidayat kat puak-puak umNO & semua ahli2 dan bukan ahli parti didunia ni semoga cukup-cukuplah nak kaut & jilat dunia.... kaut la pulak akhirat..syurga firdausMu yang maha hebat...

    BalasPadam
  2. ya Allah... bukalah pintu hati puak-puak pas dan melayu pkr, moga sedarkan diri mereka supaya tak tergamak nak gadaikan agama dan negara kerana gila kuasa. bisukan mulut puak2 pas yg terlalu banyak buat fitnah sebab gila nak kuasa. bisukanlah mereka supaya negara melayu/islam ini tak tergadai

    p/s: sape2 org islam yg stuju kristian guna nama Allah, lepas ni bolehlah pakat ramai2 masuk kristian... sebab tuahn dah sama. amacam?

    BalasPadam
  3. rampas cara halal takpe. ada maruah. umno tak suka main belakang...opp...main ikut pintu belakang. haram. biar pkr dan pas aje main pintu belakang. pkr main belakang, pas tukang sokong. okey la tuh..!

    btul tu.., sape2 orang islam sokong kristian pakai nama Allah, bolehlah mereka masuk kristian sebab tuhan (allah) dah sama. aku ingat khalid samad satu famili masuk dulu... lepas tu berderu2 puak pas anak bini serbu masuk kristian... okey la tuh.

    *warzahmin-sidarfah.

    BalasPadam
  4. bagi tau mamat isa, yg bodoh bukan melayu umno. tapi melayu pas dan pkr. termasuk mamat isa. sanggup gadai maruah agama kerana gila nak berkuasa. sanggup selak kain dilihat org kapir kerana politik songsang dan cetek.

    kalau sanggup gadai agama secara tak bermaruah, ahli nerakalah jawabnya tu. biarlah pas terjun ke neraka dgn konco2nya termasuk mamat isa tu.

    BalasPadam
  5. laknatlah bagi sesiapa atau mana2 pihak yang cuba memporak perandakan tanah air yang tercinta ini...

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.