Isnin, 8 Februari 2010

Ir Nizar Jamaludin Tetap MB Perak

Esok 9 Februari 2010, Mahkamah Persekutuan akan bagi keputusan kes MB Perak. Aku tidak pernah yakin Mahkamah Persekutuan akan berpihak dengan MB Nizar.

Tapi aku amat kagum dengan usaha dan daya juang yang ditunjukkan oleh MB Nizar. Aku respect habis. Bagi aku jika MB Nizar diisytihar MB yang sah, itu adalah bonus. Jika keputusan sebaliknya, biasa saja. Dalam hati aku Nizar tetap MB Perak.

Dah setahun lanun rampas kuasa. Ahli dan penyokong PR dah boleh sesuaikan diri. Hanya tunggu masa untuk memberontak menggunakan sebatang pensil. Bukan untuk menikam sesiapa tapi untuk memangkah di atas kertas undi untuk membenam dan menenggelamkan UMNO Jahanam dan BN dari kekuasaan.

Terajang UMNO Jahanam keluar dari Bangunan Perak Darul Ridzuan dan Putrajaya.

TABEK UNTUK NIZAR..... NIZAR TIDAK LAYAK JADI MB PERAK... JAWATAN ITU KECIL BUAT NIZAR..... PERDANA MENTERI MALAYSIA UNTUK NIZAR.

3 ulasan:

  1. takyah gila talak lagi la. cukup2 latu. insaf2 la. kalau islam bawa pi masjid la. bagi bukan islam pi la mana yg patut...

    -raja petlior bin raja petpet-

    BalasPadam
  2. tan loo ley,

    lu pun sama. lagi bangsat + laknat = tak sedar diri.

    lu mali tongkang kasi naik juga ka?.

    lu punya darah pun merah. tapi darah lu haram sebab takdak keris ma. lu kena masuk keris baru ngam ma.

    kalu wa jadi lu, wa tak cakap macam lu cakap. malu. kalu wa, wa kasi makan wa punya mulut sama wa punya anjing ma.... kesian lu...

    BalasPadam
  3. Sangkaan anda tepat sekali.

    Lepas ni BN/UMNO ikut cara Perak....duit boleh tukarkan kerajaan negeri!

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.