Khamis, 11 Mac 2010

Mamak Hidung Besaq Kuat Belit & Kelentong

Mamak kalau berasa dia pandai sikit, dia akan kuat belit dan kelentong. Tambahan pulak dia punya kelentong orang percaya. Mau pulak dia mengaku Melayu lepaih tu dia mesti tunjuk dia lebih Melayu dari Melayu. Biasanya mamak jenis Hidung Besaq.

Jaga-jaga mamak jenis ni. Dulu ada satu mamak perintah Malaysia 22 tahun.... lama tu lebih dari 20 tahun. Dia yang banyak merosakkan tanah ayaq aku. Last-last yang kita tau anak-anak dia kaya-raya dan ada yang kalah bertanding tapi jadi Timbalan menteri. Mamak ni hidung besaq.


Semasa hangat isu rampasan kuasa di negeri Perak, timbul pulak sorang loyar mamak hidung besaq. Dalam kes melibatkan pertikaian kerajaan Perak, loyar ni boleh kata sentiasa menang kes. Bukan dia pandai tapi dah dia loyar UMNO, kes yang tentu kalah pun menang! Orang cacat down syndrome kalau mewakili Umno pun boleh menang kes (maaf bukan bertujuan utk menghina orang cacat). Itu sebab aku tak heran dengan loyar hidung besaq ni. Dia tak boleh megah.

Bila baca apa yang dicakap oleh mamak loyar hidung besaq sekoq ni aku tau dia dah mulakan peranan dia. Lihat..... sini.....

2 ulasan:

  1. mamak idung besor ni mmg dr UIA lg oghang dh panggei dier MAMAK

    BalasPadam
  2. KAH KAH KAH Lembu Pis cium juboq babi dap KAH KAH KAH

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.