Isnin, 20 September 2010

Aku Memang Benci Kat Nazri, Tapi Dalam Bab Ni......

Nazri Aziz, anggota Kabinet Kerajaan BN pimpinan Najib. Aku memang benci Kat Nazri ni. Tak tau pasai apa tengok muka diapun aku dah meluat. Tapi meluat dan benci aku pada Nazri taklah sekuat benci yang amat sangat pada si Keling mengaku Melayu Zamry Kadeer.

Mulut Nazri nipun capoi. Lagak macam samseng sial.



Hari ni bila aku baca di sini aku rasa betoi jugak apa yang dihujahkannya. Dia buat kerja untuk kerajaan yang dianggotainya. Dia buat kerja untuk partinya. Dia jadi ketua barua kerajaan BN.

Cuma kadang-kadang pendiriannya menjadikan pendokong bodoh Umno Jahanam yang dok gila Ketuanan Melayu akan bengang dengan kenyataannya iaitu "Dan bagi saya, saya adalah rakyat Malaysia terlebih dahulu dan kemudian saya baru orang Melayu. Apakah mana-mana pentaksub ada masalah dengan soal ini."

1 ulasan:

  1. salam,

    mohon dilinkkan ke bloglist tuan/puan atau tukar ke url baru seperti berikut>

    http://al-brangionline.blogspot.com kerana blog lama al-brangi kena serang malware.

    terima kasih banyak2.

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.