Selasa, 26 Oktober 2010

Lagi Beberapa Hari Aku Akan Berangkat Ke Mekah....

Insyaallah lagi beberapa hari aku akan berangkat dengan KTxx ke Mekah untuk tunai haji. Bukan di Kg Seronok. 

Jadi aku mohon maaf pada rakan-rakan bloggers dan pembaca semua atas apa-apa kesalahan aku dalam berblog kecuali pada geng-geng UMNO Jahanam, Mamak Tongkang mengaku Melayu dan Ulamak Keparat serta kuncu-kuncu depa. Depa yang kena mintak maaf kat aku.

Aku rasa setakat ini dulu dan jika diberi umur  panjang dan sihat tubuh badan oleh Allah SWT selepas kembali dari Tanah Suci aku akan teruskan blog merapu ini. 



8 ulasan:

  1. semoga mendapat haji yg marur...... dan kena lah hargai HAJI YG DI GUNA KAN NANTI,,,,,,,, !!!!!!!

    BalasPadam
  2. Ehhh... lu bukan ke dah pergi haji sebelum ni... (Haji Lee Copper), ini yang Anifah Aman marah dalam Parlimen nih... hahaha...

    Semoga memperoleh kekuatan dan mendapatkan Haji Mabrur. Selamat pergi dan pulang.

    BalasPadam
  3. salam,

    semoga dilindungiNYA tuan dari segi kesihatan dan dipermudahkan segala urusan ibadat yg sunat, wajib dan rukun2 umrah dan haji.

    tolong doakan kemenangan Islam ditempat2 yg mustajab/

    InsyaAllah selamat semuanya.

    BalasPadam
  4. Semoga beroleh kesihatan yang baik sepanjang ibadah haji dan beroleh haji yang mabrur.

    BalasPadam
  5. Salam Pak Oncu, Isa, Al-Brangi & Ummuaimi

    Fuhh... aku belum lagi lapor diri di Kelana Jaya. Masih boleh baca komen... Terima kasih atas doa tuan-tuan semua. Aku akan ingat pesanan. Aku juga berdoa semoga tuan-tuan sihat dan selamat di negara ini.

    Aku sedey...rasa nak nangis ni :-{

    BalasPadam
  6. Moga engkau dapat bersihkan hati, ikhlas hati & berbanyak amalan soleh. Setiap dugaan & cabaran kat sana nun kena sabar sajalah. InsyaAllah dipermudahkan segala urusan berkaitan. Ameen.

    BalasPadam
  7. Salam Bro...

    Selamat Mengerjakan haji semoga mendapat haji mabrur... balik nanti sama-sama kita berjuang menentang UMNO...

    Banyak-banyaklah berdoa di hadapan Kaabah mohon Islam diberi kemenangan....

    BalasPadam
  8. Baguslah kau ke Mekah. Bertaubat. Kau banyak mencaci-maki Umno pelindung bangsa Melayu. Ulamak besar seperti TS Harussanipun kau maki. DS Dr.Zamry yang berjuang mengambil semula negeri Perak dari Nizar Kominis barua Dap kau hina. Kau tak sedar diri hamba Dap. Kalau dah ke Mekah tentunya lama kau berada disana, kurang seorang pemfitnah. Mengapa tak ajak Manjungmari sesat tu bersama kau keMekah? Manjungmari penyokong Zaid tahi arak. Bertaubatlah kalian.

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.