Rabu, 15 Jun 2011

Menteri Betina MCA Ni Cerdik Kena Kat Dia...

Laaaa.... Kementerian Pelancongan boleh belanja duit dekat-dekat RM1.8 juta untuk buat 6 laman Facebook berkaitan pelancongan. Facebook tu free saja. Anak aku yang tak cukup umurpun boleh ada FB depa sendiri. 

Sekali baca berita ni, kita rasa Menteri bodoh, KSU bangang, KP bengong dan semua terlibat bahalol. Tapi salah. Yang betoinya depa semua ni cerdik dan bijak mengahabihkan duit kerajaan. Pakat ada habuan lah senang cerita. 

Kalau depa suruh aku buat laman FB baru kementerian ni aku pun mau. Aku boleh bagi diskaun 50%. Akupun tak payah buat apa-apa. Lepaih sain kontrak, aku pulak sub kat Cina kedai komputer yang kedainya selang dua pintu dengan pejabat pejabat aku. Siap boleh deal 50-50 lagi dengan budak Cina kedai komputer tu. Ali Baba lah katakan.

Kementerian ni Menteri betina cina dari parti perkauman pulak. Jadi kalau aku propose kontrek tu untuk bumiputera kemudian sub kat cina, memang dia setuju sangat. Semua orang dapat makan. Selain duit, Cina kedai komputer tu pun boleh supply kat aku amoi cina jugak. Macam foto di bawah. Aku tau lah apa guna amoi Cina tu. Menteri tu dah tua gayut nak buat apa. Orang UMNO Jahanamkan selalu balon amoi Cina.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.