Ahad, 12 Jun 2011

Zamry Kadeer Musibat Penipu.... Dok Pakai Toyota Camry

Dulu sejurus merampas kuasa kerajaan Perak dengan bantuan Setia Usaha Kerajaan Negeri (SUK), maka Zamrypun tunjukkan kebenciannya pada kerajaan pimpinan Nizar dan PR dengan menggantikan kereta-kereta Toyota Camry yang baru dibeli dengan kereta-kereta buruk Proton Perdana yang sepatutnya dibuat tukun diperairan Pulau Pangkor.

Ini untuk tunjukkan si mamak tongkang Zamry a/l Kadeer ini lebih patriotik dan benci perbuatan Nizar beli kereta bukan buatan tempatan. Tapi selalu kelihatan Exco Ex-Oficio seperti SUK, Pegawai Kewangan Negeri & Penasihat Undang2 masih lagi menggunakan Camry. Mungkin merekapun tak mau pakai Perdana cabok. Hanya Exco dari orang politik saja nak tunjuk baik, pakai Perdana cabok. Pegawai Daerah (DO) pun ada yang pakai Camry.

Tapi... tapi... tapi... hari ni aku nampak Hamidah Ular naik kereta Camry AFD 999 hitam, siap berjata negeri Perak dan bertulis "Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan", lalu di Sungai Rokam dan pi dengan kumpulan betina-betina tua pakai kain merah mium di kedai mamak di Pekan Razaki. Aih!!! Mana timbul pulak? Pasai apa naik Camry? Dah tak patriotik ka? Atau Perdana cabok dah lingkup? Berapa kerajaan rugi dengan melelong Camry. Ka depa lelong tak laku. Dan la ni Exco pakat dok kerabat Camry pulak. Dulu tak mau.

Betoilah MB sorang mamak tongkang lidah berpintal sorang lagi Exco Kanan jenis ulaq betina lidah bercabang. Yang aku tau AFD 999 termasuk dalam senarai lelong. Kereta ni dulu kereta rasmi Speaker V Sivakumar.

2 ulasan:

  1. kah,kah,kah............bocor rahsia teman weh!

    BalasPadam
  2. mana nak letak muka???x salah ikut benda yang baik...demi jaga duit rakyat.akhirnya mengaku kak midah & zambrey...

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.