Selasa, 2 Oktober 2012

Abby Abadi dan Hairie Othman akan berlakon filem....

Aku dok tengok gambaq Anwar Ibrahim. Gaya memang ada. Macam ni...

Anwar The Boss


Jika Pakatan Rakyat kalahkan BN dalam PRU13 nanti dapatlah Anwar Ibrahim merasa jadi Perdana Menteri Malaysia. Bila dah jadi PM, dia tentu jadi PM yang bergaya, amat sesuai dibuat sebuah filem tentang Anwar Ibrahim.

Dah nak buat filem kenalah cari pelakon. Aku tengok ramai artis yang menyokong PR dan menjadi ahli parti dalam PR. Depa ni boleh lah berlakon dalam filem itu nanti. Takkan nak ambil adik kepada mantan Ketua Polis Negara (yang sial dok usung tilam tu) jadi pelakon bawak watak Anwar. Geli aku tengok. 

Dari pandangan aku Hairie Othman boleh jadi Anwar Ibrahim. Pasangan Anwar Ibrahim iaitu Wan Azizah tentunya peranan itu diserah kepada Abby Abadi. Ayo! Pasangan yang sesuai dalam filem.

Hairie Othman


Abby Abadi



Lagi satu, dalam filem tu tentu ada watak Haji Hadi. Aku dok cari sapa yang sesuai bawa peranan Haji Hadi. Tup tup terbayang dia ni.....

Bob Lokman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.