Selasa, 23 April 2013

Bodo Punya Haji Hadi....!

Juboq ayam bukan kira tang mana, main berak saja. Dia tak peduli di laman depan rumah ka? Di muka pintu utamaka? Di pintu dapoq ka? Di dalam rebanka? Dia tak peduli janji boleh pret pret, taik boleh keluaq. Orang lain nak kena cuci depa punya pasai. Mulut Haji Hadi macam juboq ayam!

Kelmarin (semalam?) aku tengok video Haji Hadi di sini di sini... Wah! Cakap dengan nada kononnya keraih. Tapi nampak sombong, bongkak, dan kurang ajaq. Ada bunyi fitnah. Bagi aku apa yang keluaq dari mulut Haji Hadi adalah taik dari perut busuknya.

Pi dok auta orang PAS Trengganu bolehlah ustad oi. Ingat PRU 2004, pi dok kata Lim Kit Siang dan Karpal Singh ahli politik dah sampai tarikh luput dari zaman dinosur. Apa jadi? Dia yang kena tendang. Tu pun tak ingat! Bodo punya Haji Hadi.
 
Bodoh punya presiden PAS! Mat Sabu dok buat apa? Mat Sabu tak boleh ejas Ustad C20 ni ka? Hello cik Mat aku tak mau Haji Hadi jadi TPM. 
 
Bodo punya Haji Hadi!

13 ulasan:

  1. kita kekal kan najib je la..|P\M..sapa lg..pkr..DAP dan PAS samalevel je bangang cam umno..Mat sabu(n)..jgn harap la..

    BalasPadam
  2. penulis blog paling bangang aku jumpa

    BalasPadam
  3. "Hanya kepada Mu aku berserah dan hanya kepada Mu aku mohon pertolongan" Belasahhhhhhhhhh!

    BalasPadam
  4. Lepas ni apa lagi kerenah geng KERAJAANG PERPADUANG dalam PAS untuk sabotaj PR!!

    BalasPadam
  5. Lepas ni kasi humban saja ini hadi....itu mulut kasi sumbat sama spender mustapa Ali...petuiihhh...

    BalasPadam
  6. Gua tak mau la skeptical sangat pasal calon ni bertindan, 3 penjuru vs PKR, BN ni...pasal dia ni Presiden PAS, maka dia nak jaga kepentingan PAS as a whole, nak jaga puak dia di Terang-ganu nun, & ada sikit political intrigue dia.

    Whereas, dia antara alim ulamak maka gua leh setuju alasan dia untuk jaga imej PAS, kemuafakatan PR & hal karektor calon... TAPI isu ni patutnya leh dibincang, kasi settle awal-awal lagi supaya tak jadi kalut,untuk elak kawan kita dlm PKR kecik hati sampai boikot kerja kempen & bagi peluru idup lak kat BN hentam PR balik!

    BalasPadam
  7. hadi ni ke yg nak berbaik ngan umno ke?

    BalasPadam
  8. Haji hadi presiden parti politik paling bodoh dalam dunia. lebih bodoh daripada Parti Luowuoguobagtute di Lesotho, Afrika. Bangsat punya manusia. Haji Hadi makan pil kuda!!!

    BalasPadam
  9. Siapa yg bodoh? Dulu bila perak dirampas bn siapa punya angkara? Saya tidak mahu tuduh sesiapa kerana ini akan menyebabkan perpecahan kpd PR. Jika terlalu banyak calon payung terjun siapa yg bermasalah sebenarnya, cuba anda semua fikirkan. Sbg cth . di johor ni mula2 dayangku intan dikatakan bertanding di pontian tetapi 3 hari lagi nak penamaan calon tukar pula ke Pengerang. Jika calon ganti tidak muncul ketika penamaan apa akan terjadi? Di panti, muar pula bila calon PKR tidak muncul calon PAS terus hantar pencalonan kemudian barulah PKR kelam kabut hantar pencalonan hanya tinggal beberapa minit nak tamat. Jika tidak bn akan menang percuma.

    Kita kena muhasabah diri, jgn menghina pemimpin sesuka hati atau ini menyebabkan Allah tangguhkan kemenangan kita kerana kita bermatlamat utk menang sahaja tetapi bukan kerana Allah. Ini semua mehnah dlm perjuangan dan kita perlu sabar serta berserah kpd Allah.

    Marilah kita bersama-sama turun padang menguat jentera parti PR kerana perjuangan yg ikhlas dan bersungguh-sungguh akan diberikan kemenangan oleh Allah SWT. InsyaAllah.................

    Abuamir

    BalasPadam
  10. mudah-mudahan yg caci ulama ini di ampunkan Allah dosanya

    BalasPadam
  11. mudah mudahan penulis diampun dosa oleh Allah

    BalasPadam
  12. penulis blog tahap haram jadah tapi yg syoknye ader blogger PAS yg suke dgn dia ni..sahla geng parasit geng haram jadah suke org tu benci org ni wlupun berjuang sama2 ..biar mampuihgeng2 aziz bari ni...

    BalasPadam
  13. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.