Khamis, 27 Ogos 2009

AKU SUKA KARTIKA

Kartika Sari Dewi Shukarno, sedap juga nama tu. Model sambilan. Kena hukum denda RM5,000/- dan tibai (sebat) 6 rotan pasai minum arak. Nama macam minah Indon, tapi bukan yang mai jadi amah kat Malaysia. Nama berbaur ningrat. Macam nama anak Soekarno (Bapak Presiden Indonesia) original.

Aku suka Kartika ni...... Tapi bukan pada batang tubuh dia.  Kalau yang tu... lepaih ni bini aku kerat....... habih aku.... Tapi atas sikap dan pegangan dia.

Aku suka Kartika..... Dia mengaku salah perbuatan salahnya. Dia dihukum oleh Mahkamah Syariah yang tak syarakpun. Dia terima. Dia tak komen pelik-pelik. Nak diangkut untuk ditibai pun dia ikut. Kendian depa hantaq balik dia balik. Cuma dia pi repot polis nak protect diri dia, takut gomen kata dia lari dari hukuman. Dia relaks saja.... cool.... 

Aku suka Kartika..... Dia tak timbuipun dalam Sidang Media anjuran SIS pertahankan diri dan kondem hukum Islam (betulkah hukum Islam?). Dia nampak redho saja. Dia pulak yang rayu segera ditibai. Ya lah.... kalau dok tunggu sampai bila. Nak buat kerja pun tak senang. Biasalah orang politik bila dah masuk campoq habih..... Jadi panjang cerita.

Aku suka Kartika ni.... Syeikh-syeikh dalam PAS yang kononnya kepimpinan ulamak, kena ambil iktibar dari Kartika ni. Buat salah mengaku. Jangan dalih-dalih. Ada syeikh dah sampai peringkat nak juai parti kat musuhpun tak mau mengaku. Porah...!!! Pimpin Parti Islam tapi dok ingat Ketuanan Melayu.... Ciss!!!

Aku suka Kartika...... Kalau banding Kartika Sari dengan Syeikh Kedua Besar PAS. Kartika ni lebih mulia berganda dari Syeikh Kedua Besar PAS. Syeikh Kedua Besar PAS terlalu hina berbanding Kartika. Hassan Ali tok sah cerita. Dia lebih hina dari Syeikh Kedua Besar PAS. Kalau buat persamaan matematik boleh nampak terang lagi jelaih.  

Jadi Syeikh Tantawi faham kah tuan maksud ana? Aku suka Kartika......


 

2 ulasan:

  1. oooiii.. mara x abih2 lagi...
    kalau kartika ofer bini pon izin amacam ?
    hehehehehe...singgah jap ok slmt bpose

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.