Isnin, 26 Oktober 2009

PAS Perlu Contohi Revolusi Iran

Masa berlaku Revolusi Iran aku dah bersekolah menengah. Aku masih ingat lagi tiap-tiap malam RTM Channel 5 dan Channel 8 tayangkan berita berkaitan revolusi yang berlaku di Iran. Daripada larinya Shah Reza Pahlavi dan kembalinya Ayatollah Khomeini ke Iran. Apa-apa yang berlaku di Iran ditayangkan ditv, tapi melalui kaca mata barat yang pro US dan anti Iran.

Macamanapun aku rasa revolusi itu berjaya dan bertahan hingga sekarang. Kejayaan ini adalah kerana kaedah yang selalu diguna-pakai oleh para revolusineer apabila mencapai kemenangan. Apa kaedahnya......?

Musuh yang dikenali dan talibarut musuh yang disyaki semuanya dihukum. Hukumannya mudah. Tengahari dibicara..... petang jatuh hukum........ malam ditembak....... ambil foto....... dan pagi esok terpampang bangkai musuh yang mati dalam akhbar...... untuk jadi tatapan penyokong revolusi dan penentangnya. Tengok contoh foto-foto....

Ini dikatakan "pembersihan" dari anasir-anasir yang akan membuat kacau ganggu di kemudian hari, di samping "menghukum" di atas dosa dan kesalahan mereka.

Dalam hal UG dan pro UMNO dalam PAS, mereka-mereka yang terlibat wajib dihukum. Hukumannya mudah...... bunuh!!!! Bukan bunuh bagi mati guna senjatapi, tombak, keris dsbnya.

Bunuh yang dimaksudkan ialah bunuh mereka dari segi hayat politik dalam parti. Buang dari jawatan!!! Pecat!!!! Malukan mereka satu Malaysia!!! Mereka ini semua adalah ejen-ejen dan talibarut musuh PAS iaitu UMNO.

Jangan tunjukkan belas kasihan pada mereka. Mereka mungkin lama berjuang dalam PAS. Tapi perjuangan mereka ada sebab dan muslihat lain. Mereka undercover. Musuh dalam selimut. Duri dalam daging. Musang berbulu ayam. Biawak lidah bercabang. Pagar yang tak boleh diharap untuk jaga padi. 

Ingat!!! Musuh PAS iaitu UMNO tidak pernah ada rasa belas kasihan pada PAS. Sekiranya dah dikenali dan disyaki agen dan talibarut mereka, mengapa PAS masih manaruh rasa kasihan dan simpan lagi. Sekiranya mereka tidak dihukum..... tunggulah masanya PAS akan dihancurkan....

7 ulasan:

  1. setuju...bunuh husam dan erdogennya yg cuba mmbawa pahaman liberalisme dlm jemaah!! TAKBIR!!

    BalasPadam
  2. salam

    cuba buktikan apa yang Husam cuba liberalkan fahaman Islam dalam PAS, jangan main tuduh saudara, sedap suruh orang bertakbir tapi pada masa yg sama memfitnah sahabat sendiri, tapi aku rasa sah engkau ni agen SAVAK

    BalasPadam
  3. at least Husam dan tok guru yang paling awal memperkenalkan dinar emas, engkau suruh orang memfitnah je ke

    BalasPadam
  4. Setuju dlm PAS ada musuh yg menyamar.Kenal pasti mereka dan pecat.

    BalasPadam
  5. sesuatu yg nyata dan benar. jika hasrat pas untuk tubuhkan negara islam (itupun jika menang) dan jalankan hukumnya, dap dan setukunya bukanlah pakatan yg sesuai. dap dan sekutunya tak pernah stuju dgn islam.malah dap amat kuat menentang islam. takkan buta mata kot.

    apakah jenis islam nik aziz yg seronok sangat sekongkol dgn dap? laknattullah...

    BalasPadam
  6. chua jui meng kata, dia keluar bn sebab prinsip ketuanan melayu umno. ek eleh... macamlah nenak aku tak tau yg lu sudah tak laku. dah takdak peluang nak jadi menteri lagi.sebab itu lu cabut lari.

    lu ingat, bila pakatan perintah lu boleh jadi menteri ka? cermin dulu la muka lu...

    lu punya hati manyak busuk woo.... lu masuk bn bukan mahu bela bangsa lu. tapi lu mahu pikir kerusi lu saja. org cina pun dah tak percaya sama lu. melayu mau caya ke? bodoh la melayu...

    BalasPadam
  7. Say no to Wahabism and Melayunism in PAS

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.