Isnin, 12 April 2010

Hadi Awang Dah Terkena Baru Nak Siasat

Apa la punya mangkok si KP PKLN ni. Dia dah terkena tipu dengan budak remaja. Itulah kaki bodek. Apabila ada anak raja nak melawat dia pun kalut. Dah terkena. Lihat Siasat 'kerabat diraja": Abdul Hadi Kalau aku terkena macam tu, aku dah letak jawatan. Mohon pencen awal..... Malu oiii.... 


Itulah Abdul Hadi Awang Kechil (lihat foto di atas - Kepala Beruban) Ketua Pengarah Jabatan Latihan Khidmat Negara. Namapun macam Presiden PAS Abdul Hadi Awang.

Diharap Ustaz Abdul Hadi Awang tidak menjadi mangsa macam ni dalam hal politik. Ingat UMNO menyamar sebagai orang Islam, sedangkan mereka adalah MUNAFIQ.

Ni ada lagi sekoq. Dok di Pahang. Exco pulak tu. Dah kudung kepala .... Exco tidak sangka ikut kerabat diraja palsu

1 ulasan:

  1. tuduhan saudara adalah terlalu liar,tuduhan orang Umno munafik dari pandangan saudara.saya minta saudara beristifar banyak-banyak.siapa saya tak perlu sdr tanya.
    Adakah saudara setaraf dengan kedudukan para nabi,auliya,wali atau malaikat.Adakah saudara seorang yang masum.saya nak ingatkan kerja yang saudara buat ini jika berkaitan sumber yang fitnah maka pekerjaan saudara ini adalah haram.Tuduhan yang was-was serta berperasangka akan menyebabkan saudara dalam kesesatan dan apai neraka sedang menunngu.Apakah taraf saudara menghukum orang seagama islam.Jika saudara benar-benar boleh membuktikan,sila keluarkan kenyataan akhbar berkaitan tuduhan saudara,jangan hanya bermain di block sendiri.ini jika jentle men...

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.