Rabu, 14 April 2010

Musa Hassan Hanya Ketua Mata-Mata....

Musa Hassan telah mencabar Anwar Ibrahim supaya kemukakan bukti apabila Anwar berucap dalam Dewan Rakyat berkenaan ajen-ajen Israel telah masuk dalam ibupejabat PDRM, akupun rasa pelik. Macamana si Ketua Mata-Mata boleh bersuara pulak. Itu kerja Menteri yang terlibat untuk menjawab samada menafi atau membenarkan kenyataan Anwar. 

Foto: Pinkturtle

Tapi Ketua Mata-Mata menyibuk pasai apa? Ketua Mata-Mata hanya ketua jabatan dalam satu kementerian saja. Patutnya Ketua Mata-Mata supply dokumen dan jawapan pada pegawai-pegawai KDN yang bawa beg kementerian untuk dibagi pada Menteri untuk jawab dalam Dewan Rakyat. 

Yang syoknya, lepaih cabar Anwar untuk kemuka bukti. Dok esoknya keluaq berita wakil syarikat Israel dilarang pulak masuk Bukit Aman. Apa cerita ni?

Musa Hassan kena ingat, dia hanyalah Ketua Mata-Mata sahaja. Beliau tak dak kerusi dalam Dewan Rakyat.     Jauh sekali dia berjawatan menteri.

Sila baca:-

2 ulasan:

  1. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Bila lu "NAIK HAJI" Lee Copper , Kapal numbor berapa . Maaf kalau bertanya > Hj Jamaludin

    BalasPadam
  2. Hj Jamaludin,

    Dah banyak tahun dah. Tak naik kapai, naik feri. Tak jauh di Kg Seronok saja. Ha.. ha.. ha.. ha..

    Mana boleh bagi tau bila, naik kapai keberapa, dok di Mekah di mana, nanti boleh cari sapa Lee Copper. Soalan tak dapat dijawab.

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.