Khamis, 30 September 2010

UMNO Bagi Duit Seratus Untuk Dipulangkan Pada UMNO....

Kesian orang tua dan orang miskin hina, kena main. Kerajaan Pulau Pinang bagi duit RM100 depa ambik. Seratus tu paling lama depa boleh simpan 10 hari saja. Biasanya depa belanja. Duit tu mesti dah habis. Kemudian Mamak Paria Mengaku Melayu nama Reezal Merican a/l Naina Merican telah buat heboh dan kecoh kata Lim Guan  Eng bagi duit hasil judi.

Jadi orang tua dan miskin hina ni semua tentu rasa ralat makan duit tu. Maka UMNO anjur majlis untuk pulangkan duit tu.

Aku rasa duit seratus yang dikembalikan tu dibagi oleh UMNO. Tapi UMNO ada duit ka? Mungkin Azhar Ibrahim dan sorang lagi Mamak mengaku Melayu Musa a/l Fadzir yang tong-tong sorang sikit bagi kat orang-orang ni untuk diserah balik kat UMNO.

Malas cerita panjang pasai auta keling ni. Baca bawah.....

Kepala Batas: Akibat marah, keciwa dan rasa tertipu, seramai 40 warga emas dan golongan miskin tegar di negeri ini mengembalikan wang RM100 yang mereka terima daripada kerajaan negeri baru-baru ini, yang dikatakan diperoleh dari sumber judi.

Penduduk di parlimen Kepala Batas itu memulangkan wang itu kepada Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Penaga, Dato Azhar Ibrahim, dalam satu majlis khas di pusat Khidmat Adun bekenaan di sini, semalam. Hadir sama Ketua Penerangan UMNO Pulau Pinang Senator Datuk Musa Sheikh Fadzir.

Baca seterusnya di sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.