Isnin, 21 November 2011

Apa Sebab Pemimpin UMNO Dihumban Ke Dalam Neraka?

Mungkin satu sebab saja semua pemimpin UMNO Jahanam dihumban ke dalam neraka jahanam.... iaitu para malaikat dihasut oleh pemimpin-pemimpin Pakatan kot?

Tak percaya tanya Timbalan Menteri Beliak & Sukan yang makan gaji buta Razali Ibrahim...

 Pakatan 'racuni' peminat Indonesia benci M'sia

Timbalan Menteri Sukan Datuk Razali Ibrahim, hari ini, menyalahkan pemimpin-pemimpin pembangkang berhubung layanan buruk yang diterima pasukan Malaysia oleh peminat sukan Indonesia pada Sukan SEA ke-26 yang sedang berlaku di Jakarta.

NONE"Mengapa mereka pendam kebencian sebegitu terhadap kita? Kenapa tidak Thailand? Mengapa tidak orang lain? Ia bukan kerana persepi penganiayaan terhadap rakyat Indonesia.

"Pada pendapat saya, ia adalah kerana pemimpin-pemimpin pembangkang yang seringkali ke Indonesia dan memburuk-burukkan negara ini.

"Mereka melabel perkataan buruk terhadap Malaysia, umpamanya ‘Maling’ yang dalam bahasa Indonesia bererti pencuri," kata Razali semasa penggulungan perbahasan Rang Undang-Undang Bekalan 2012,  kementerian itu di Dewan Rakyat hari ini.
Semalam, pengurus skuad negara, Datuk Hamidin Mohd Amin berkata pasukan bola sepak Malaysia berkemungkinan akan menaiki kereta perisai Barracuda untuk ke Stadium Gelora Bung Karno bagi  perlawanan akhir malam ini.
Beliau berkata, keselamatan pemain adalah lebih penting dan langkah menaiki kereta perisai tersebut bukanlah asing buat skuad itu dalam menghadapi kira-kira 100,000 penyokong yang mahu melihat Malaysia ditundukkan.

1 ulasan:

  1. Tabik kat lu bro!!! hehe

    lu memang steady la! mcm mana lu bleh tau org tu masuk neraka ker syurga? hehe

    Bismillah nanti keldai2 PAS boleh tukar jadi bismi lee cooper

    LAWAK!! KAH KAH KAH KAh Kah kah kah kah

    ..muka abg bau burit mahhhhhhhh ahaks ihiks uhuks

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.