Rabu, 21 April 2010

ADAKAH ADUN PR PERAK HINA DI MATA.....

Cuti birthday Sultan Perak aku balik kampung. Aku tak ambik hal sebab aku tak dapat bintang kebesaran atau pingat. Kalau offer kat akupun aku tak mau. Aku akan tolak kerana aku tak tau apa Nilai Datuk.....? 

Semalam aku baca di blog Pak Karamu bertajuk SULTAN TIDAK JEMPUT ADUN PR kemudian hari ni timbul lagi cerita kat MENGAPA ADUN PAKATAN RAKYAT TIDAK DIJEMPUT MENGHADIRI MAJLIS KEPUTERAAN TUANKU SULTAN PERAK

ZAMRY MAMAK PARIA  ATAU SS CELAKA ATAU PEGAWAI PEJABAT SULTAN WAJIB BAGI JAWAPAN YANG KONKRIT.  

1 ulasan:

  1. yb pa jangan kecewa tak dijemput...... rajagopal perak tu pon manusia dan sebagai manusia dia pon pasti jiun, so sampai masa tu.... tak payah susah2 pegi solat jenazah!!! pegi jer bawak keluarga bersantai makan angin kat mana mana, biar penerima darjah dan anugerah je yang semayang, padan muka dia, macam la mulia sangan dia. kalau tak de rakyat mana ada raja? akai adf\a ka....

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.