Ahad, 8 November 2009

PAS: Benarkah Kemelut Sudah Berakhir?

Aku baca "Berakhirnya Sebuah Kemelut" di sini. Macam tajuk novel tulisan penulis novel lucah yang baru belajar tulis novel kemasyarakatan!!!


Yang hebat gambaq Syeikh Tantawi dengan Dr Aziz Bari. Gambaq syeikh cari makan nak tutup malu. Piraah syeikh! Syeikh dah buat kurang ajaq sebelum ni! Aku dah kutuk di sini. Dan pemimpin PAS yang jadi juara terkutuk dalam blog ni adalah Syaikh Tantawi.



Betulkah seperti yang dikatakan Berakhirnya Sebuah Kemelut? Jawabnya Ya dan Tidak. Jika dari segi nak mengadakan Seminar Khas merupakan satu kemelut..... YA jawabnya..... dah selesaipun. Semua ustaz-ustaz dah balik tidoq dakap bini.... untuk tambah ahli PAS masa depan!


Tapi kalau kemelut itu yang menyebabkan Seminar Khas itu diadakan....... jawabnya TIDAK Syeikh! Kemelut belum berakhir Syeikh. Syeikh jangan pendek akal. Kemelut baru saja bermula.


Kemelut ni akan berakhir semasa syeikh tersengih pahit apabila PAS tinggal tak sampai sepuluh kerusi Dewan Rakyat dalam PRU 13 nanti. Taukeh Syeikh Tantawi iaitu Syeikh Besar Hj Hadipun lingkup di Marang. Syeikh Abu Bakaq Chik terus mereng sebab kalah bertanding. Stapa Ali redho kalah sebab selalu kalahpun! Syeikh sendiri berjaya jadi calon PAS tapi gagal jadi Wakil Rakyat PAS!


Kalau setakat buat Seminar Khas ni untuk bagi peluang pecacai-pecacai UG, Geng Terengganu serta pembodek Syeikh Besar ada peluang untuk bantai pengkritik-pengkritik parti seperti Aziz Bari, apa gunanya. Dok bodek pimpinan macam Perhimpunan UMNO Jahanam buat apa? Tindakan yang WAJIB dibuat TIDAK dibuat juga!


Resolusi sebelah tangan (5-lah) tu hanya jadi catatan yang akan dijual kepada pembeli paper lama saja. Bolehlah dibuat bungkuih babi di market saja! Apa yang ditulih di Dango Mamamat adalah tepat sekali.


Bagi aku macamana punya sengihpun Syeikh Tantawi bersama Dr Aziz Bari..... Syeikh Tantawi tetap kurang ajaq dan ustaz samseng. Tak layak jadi KP PAS. Ada kerja yang lebih sesuai untuk Syeikh Tantawi...... PENGEBOM BERANI MATI di Iraq, Pakistan dan Palestin. Itu lebih aula Syeikh.

2 ulasan:

  1. Salam Bro,

    Lu pun ganas jugak... he..he.. nak buat camna... spesis tak boleh di tegur.. mampuih pi la kat depa...

    Aku sendiri dah fed-up!!!

    BalasPadam
  2. kp pas bodoh macam lembu..presiden dah mabuk makang nasi dagang dengan kroninya...
    bhai maaf lah..gua dah tinggalkan pas dan keluar masuk umno..kepala tak sakit sebab dah tau umno memang umno.
    yang lebih sakit hati ni bila lihat puak yang berserban ni perangai macam taliban

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.