Sabtu, 14 November 2009

Selamatkan Tok Guru - Air Mata Tak Laku

Sekali lagi saya merayu agar pimpinan parti PAS, pegawai-pegawai tinggi Kerajaan dan juga akar umbi untuk segera selamatkan Nik Aziz. Janganlah biarkan legasinya berakhir dengan sesuatu yang tidak manis.

Sungguh sedih bila Kafir Quraisy Malaysia yang menyelamatkan Nik Aziz dan bukannya Parti yang disayanginya.

Tuan Guru Nik Abdul Aziz tidak bercadang ke Mekah pada tahun ini. Memang tiada perancangan tetapi Tuan Guru yang kita sayangi telah dipujuk oleh Menantunya, Abdul Ariffahmi Ab Rahman untuk ke Mekah kerana Ariff bercadang ke Mekah pada tahun ini.

Tiada orang lain yang memecahkan berita pakej RM65,000 satu kepala ini melainkan Ariffahmi sendiri yang memberitahu “Ana pergi ke mekah tahun ni, gi dengan pakej VVIP” kepada setiap orang yang tidak tahu dia akan ke Mekah.

Apabila Tuan Guru menerima pujukan menantunya, berkembanglah cerita bahawa kepergian Tuan Guru dengan peruntukan PMBK tetapi lama kelamaan tersebar bahawa ianya ditaja menerusi seseorang yang mendapat projek-projek Kerajaan Negeri Kelantan.

Yang mengejutkan bila Tuan Guru yang ikhlas itu mengaku kepada wartawan pada 10 November 2009 bahawa memang benar kepergiannya di taja oleh orang luar.

Sekali lagi saya menyeru kepada Ariffahmi supaya melepaskan jawatannya sekarang, seperti yang pernah saya nasihatkan kepadanya, “anta sudah banyak mencemarkan nama baik Tok Guru, cukuplah.”

Kenapa mesti Kafir Quraisy yang terpaksa memimpin Tuan Guru supaya keluar dari kontroversi. Di mana dia yang kasih dan sayang pada Tuan Guru kita?

Kickdefella

--------------------------------------------------

KOMEN AKU:

Aku dalam Bab Haji Tajaan dan MENANTU Tok Guru aku SOKONG Syeikh Kicdefella. Dulu Penarik Beca saja dok tegoq pimpinan PAS. La ni tambah lagi satu. Takkan Parti Islam kena tunggu orang fasiq, sesat dan kafir Quraisy tegur!!!

Apa ni bloger PAS dan penyokong PAS? Semua nak justify perbuatan Tok Guru dan Menantu Tok Guru. Semuanya nak jadi biri-biri yang boleh di tarik telinga ikut saja untuk disembelih! Ciss bodoh. Bang! Kakak! Airmata Tok Guru yang menitik semalam 'tak laku'.

Hanya kafir Quraisy dan Penarik Beca sesat saja yang jadi baral atau keldai. Hangpa pukui tara manapun kalau dia tak mau bangkit atau jalan hangpa tunggulah. Nak sembelih pun tak guna tak boleh dimakan.

Lagi satu syabas Husam Musa. Tuan telah memilih baral yang terbaik dan bukan biri-biri bodoh dan bangang.

Menantu Tok Guru adalah Menantu yang paling bangang yang Tok Guru ada. Dialah yang membuat semua FITNAH kepada Tok Guru.

Aku tetap pendirian: MENANTU TOK GURU BUKAN TOK GURU


5 ulasan:

  1. Anda tidak dapat gambaran sebenar tentang tajaan haji Tok Guru.

    Tunggulah keadaan ini reda sedikit, Tok Guru mungkin akan bagitau cerita sebenar.

    Tidak manis rasanya kami yang dedahkan cerita itu kerana Tok Guru sendiri pernah kata dia akan bagitau apa cerita sebenar disebalik tajaan ini selepas isu ini reda sedikit.

    Takkan la Tok Guru yang hidupnya untuk Islam nak terima rasuah...

    BalasPadam
  2. Versi cerita yang dilaporkan Kickdefella dgn versi sebenar yang kami dapat amat jauh beza..

    Buat Kickdefella, jangan terlalu merendahkan ilmu yang ada pada anda dengan tindakan tidak bermaruah semacam ini.

    Buat pemilik blog, anda akan terkejut nanti bila tahu kesudahan cerita ini. Yang pasti, ada satu usaha terancang untuk memburukkan nama TGNA dan menantunya yang bukan tok guru itu (sekadar meminjam kata2 anda).

    BalasPadam
  3. PPK1,

    Aku tidak tuduh Tok Guru rasuah. Sebagai pemegang kuasa tertinggi di Kelantan, Tok Guru tidak boleh menerima tajaan. Stop.

    Tok Guru juga tidak boleh lantik MENANTU, biarpun Menantu amat layak dalam kaca mata Tok Guru.

    Aku juga ada sumber dan tidak bersandarkan tulisan Kickdefella atau geng Husam. Sumber aku pihak lain dalam Pas dan kawan2 menantu yang dah lama simpan rahsia menantu.

    Sebelum terlewat biarlah Menantu bawa diri...

    BalasPadam
  4. Kita tunggu ulasan tok guru.stop.

    BalasPadam
  5. Tok Guru tak ulai ulai lagi,dah berapa hari dah,menantu pun dah suruh letak jawatan,bila nak ulas.stop.

    BalasPadam

Sapa-sapa nak komen boleh komen. Tapi Haji Lee Copper tak bertanggungjawab atas komen-komen anda. Apabila anda komen bermakna anda yang bertanggungjawab dan sanggup terima akibat dari komen anda.